Har köpt på mig lite oralt prepp från Pro-Oil. Har nu legat ca 10 dagar på deras dbollar och jäääävlar vad gött det börjar kännas på gymmet. Pumpen i ryggslutet har kommit som ett brev på posten. Det enda dåliga är väl all vätska som tyvärr samlats i ansiktet så att jag ser ut som en ballong, hehe.
Min vän säger att den e bra!
Ska själv hoppa på den sen framöver tänkte jag och prova.
Mycket ifrån PRO-oil verkar vara bra kvalite grejer.
Rekomenderas varmt, gör verkligen sitt jobb! Kände avsevärd skillnad på mina leder efter någon vecka och väldigt fet hud. Tyävärr rätt hård mot min libido men det är individuelt hur man svarar på eq och inget negativt om denna eq.
Legat på Pro Oil's NPP 130mg/mL ett tag nu å är toppnöjd. Helt klart ny favorit före EQ.
Ingen pip å helt klart effekt på grejerna, något trög olja men går att pressa genom orange med lite styrka i nypan. Kör 455mg ew.
Legat på Pro Oil's NPP 130mg/mL ett tag nu å är toppnöjd. Helt klart ny favorit före EQ.
Ingen pip å helt klart effekt på grejerna, något trög olja men går att pressa genom orange med lite styrka i nypan. Kör 455mg ew.
Jag körde den för ett par veckor sen innan jag gick över på amps. Bra olja, lite lite "stel" dagen efter injekt men så blir det väl av högdos så det får man ta.