Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-07-31, 19:11
Medlem
Vad säger ni om deras Tren Ace, bra tryck? Rapporten såg clean ut, men tänkte bara höra om något testat det. Fick fake Tren senaste jag köpte >; ( Dock inte av Mshop! )

MVH
Citera
2017-08-01, 08:27
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Vad säger ni om deras Tren Ace, bra tryck? Rapporten såg clean ut, men tänkte bara höra om något testat det. Fick fake Tren senaste jag köpte >; ( Dock inte av Mshop! )

MVH

Jag har kört den samt en polare. Polaren får vanligtvis fler biverkningar än mig och tvingades hoppa av för sitt eget bästa. Han kunde knappt sova pga nattsvettningarna och paranoian var enorm. Hans kommentar var; Det absolut värsta trenet jag kört. Allt annat har varit underdoserat eller så är denna överdoserad.

Personligen fick jag också nattsvettningar men inte alls så som han sa det. Jag blev väldigt paranoid jag också och vaskuläriteten blev rejält mycket bättre. Styrkan uttalar jag mig inte så mycket om, men under dieten jag gjorde behöll jag typ all styrka trots ca 14kg viktnedgång.
PRO oil över lag är ett riktigt bra märke
Citera
2017-08-01, 09:07
Medlem
Citat:

MVH

har kört flera oljor ifrån pro-oil och helt ärligt så är hans tren både E och A de oljorna jag är minst imponerad över... de andra oljorna tycker jag har funkat bra och tren A gjorde vad den skulle men inget imponerande ovanför det, tren E var rent skit enligt mig
Citera
2017-08-02, 08:20
Medlem
Tack för svar
Citera
2017-08-13, 20:28
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Någon här som kör Primon ?
Har nu gått i 6 veckor 2x300 mg i veckan med en front de 4 första sticken.
Och börjar bli lite fundersam då jag inte känner igen känslan.
Har fått testoface , ja ligger på 250 mg testo e i veckan och har precis efter 4 veckor vila från HGH klivit på med 3,6 iu om dagen. Har även lite för bra tryck i musklerna än vad ja borde ha!
KAN vara HGH som spelar mig ett spratt men är fundersam.
Va säger ni andra ?
Citera
2017-08-17, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Någon här som kör Primon ?
Har nu gått i 6 veckor 2x300 mg i veckan med en front de 4 första sticken.
Och börjar bli lite fundersam då jag inte känner igen känslan.
Har fått testoface , ja ligger på 250 mg testo e i veckan och har precis efter 4 veckor vila från HGH klivit på med 3,6 iu om dagen. Har även lite för bra tryck i musklerna än vad ja borde ha!
KAN vara HGH som spelar mig ett spratt men är fundersam.
Va säger ni andra ?

Den är ju anlayserad och jag skulle sätta min pung på att det inte är några som helst konstigheter! Max är nog den ärligaste säljaren på marknaden. Men det är ju enkelt, bara o gå o ta ett blodprov om du kör 250mg testo och 600mg (6ml) Primo. Kommer ju visa en rejäl skillnad i nmol om det skulle va testo ist för primo (vilket jag till 100% vet att det inte är) för då har du ju en grymt hög dos mot bara 250mg. Det klart hgh´t drar på dig vätska första månaden och du kör geno om jag inte minns fel så den är good to go och helt klart därifrån du lagt på dig vätska. Vänta 1 månad till så kommer vätskan släppa eller så kör du proviron till för o dra ut lite vätska.
Citera
2017-08-17, 19:59
Bannlyst
Citat:

MVH

Du kommer inte bli besviken kan jag lova!!
Citera
2017-08-17, 21:22
Medlem
EVF111s avatar
Trots brist på rapporter om susta så la jag en beställning på det eftersom de andra prepp jag kört från PRO oil levererat! Någon som har något att säga om sustan?
Citera
2017-08-18, 06:42
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Den är ju anlayserad och jag skulle sätta min pung på att det inte är några som helst konstigheter! Max är nog den ärligaste säljaren på marknaden. Men det är ju enkelt, bara o gå o ta ett blodprov om du kör 250mg testo och 600mg (6ml) Primo. Kommer ju visa en rejäl skillnad i nmol om det skulle va testo ist för primo (vilket jag till 100% vet att det inte är) för då har du ju en grymt hög dos mot bara 250mg. Det klart hgh´t drar på dig vätska första månaden och du kör geno om jag inte minns fel så den är good to go och helt klart därifrån du lagt på dig vätska. Vänta 1 månad till så kommer vätskan släppa eller så kör du proviron till för o dra ut lite vätska.

Även jag har uppleft Max som väldigt pålitlig.
Kommer inom kort ta ett blodprov, men nu är det oftas inte testo som dom fakar primon med utan det är deca och mast. Har legat på samma slags testo i över ett år och ligger stadigt runt 42-47 nmol.
Men hoppas och tror du kan ha rätt. Kör du på det själv ?
Citera
2017-08-21, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Trots brist på rapporter om susta så la jag en beställning på det eftersom de andra prepp jag kört från PRO oil levererat! Någon som har något att säga om sustan?

Sustan är 4 prepp och det är lika med 12000kr för att analysera ett så pass billigt prepp så det är inte värt det. Susta kommer färdig blandat pumlver från lev så inget kokare mixar ihop. Den analyseras helt enkelt inte för att råvarna är lika billig som testo e och är testo e bra på anlys så förmodas sustan va det oxå..
Citera
2017-08-23, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Även jag har uppleft Max som väldigt pålitlig.
Kommer inom kort ta ett blodprov, men nu är det oftas inte testo som dom fakar primon med utan det är deca och mast. Har legat på samma slags testo i över ett år och ligger stadigt runt 42-47 nmol.
Men hoppas och tror du kan ha rätt. Kör du på det själv ?

Tja. Jag fick avbryta min primo för jag pallar ärligt inte sätta så mycket olja. Men jag har fått mailen av max till labet och mailade dem ref nr på analysen och fick samma svar tillbaka som den publicerade analysen på hemsidan så där för skrev jag att jag va 100% säker. Så nu fiser runt på 320mg testo och 200mg tren + geno. Hade 90 i nmol på 320mg e5d med ett östro på 198 så fick lägga till adex och ska testa mig snart igen, nu kört en månad på exakt samma doser men lagt till 1mg adex e3d så hoppas på en sänkning av östrot och nån liten gnutta högre nmol. Testet togs 38h efter inject. Och kommer se till att nästa prov tas under exakt samma förutsättningar. Men även fått en liten knöl från trenet tror jag så ska lägga till cabaser men det gör jag efter testet så jag får se vad adexen gjort under denna månad.
Citera
2017-08-23, 13:35
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Sustan är 4 prepp och det är lika med 12000kr för att analysera ett så pass billigt prepp så det är inte värt det. Susta kommer färdig blandat pumlver från lev så inget kokare mixar ihop. Den analyseras helt enkelt inte för att råvarna är lika billig som testo e och är testo e bra på anlys så förmodas sustan va det oxå..

Jaha det visste jag inte! Nu var det iof inte analys jag var ute efter, det var omdömen från medlemmar som kört den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in