2015-10-18, 22:18
Medlem
Jag har bara läst om det lite snabbt och det är säkert mer invecklat än vad jag får det att låta, men i korthet så är det en position som liknar missionären väldigt mycket, fast man stimulerar klitoris samtidigt som penetration sker (dock utan händer eller andra hjälpmedel). Som jag förstår det är det mannens pubisben som gnids mot klitoris. Tydligen en välbeprövad metod som upptäckts av den amerikanske psykoterapeuten Edward Eichel på sent 80-tal, som ett medel för att hjälpa kvinnor med svårigheter för att få orgasm att nå detta.

Lite nyfiken om det finns någon som har provat detta! Har dessvärre ingen partner att testa det med själv så jag vänder mig till er med min fråga. Det är ju en metod för kvinnor som inte kan nå orgasm framför allt, men antar att det även borde bli skönare för kvinnor utan orgasmproblem. Hur är det för mannen?

Edit: svårighet att nå orgasm via penetration menar jag naturligtvis
Citera
2015-10-18, 22:28
Medlem
jabberwoks avatar
Så har jag knullat sedan i princip första gången. Funkar även när jag är inne i tjejen. Jag liksom rullar och gnider mitt pubisben mot klittan.

Jag är övertygad om att alla kan göra det. Men i princip alla tjejer jag varit med har kommenterat denna teknik och sagt att de aldrig kommit så snabbt i missionären tillsammans med någon annan snubbe.

Busenkelt. Vinst varje gång!

Kanske så enkelt att många inte tänkt på möjligheten!?
Citera
2015-10-18, 22:29
Medlem
hm nja ingen hit. tyckte det nyps i skinnet ibland då( mot fittbenet när man rör sig) o snorren kommer inte åt g-punkten utan gnider mot bakre väggen vilket gör att det kan kännas lite bajsnödigt(fast man inte är det) kanske var snorren för lång...
Citera
2015-10-18, 22:42
Medlem
swedenfloodeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
hm nja ingen hit. tyckte det nyps i skinnet ibland då( mot fittbenet när man rör sig) o snorren kommer inte åt g-punkten utan gnider mot bakre väggen vilket gör att det kan kännas lite bajsnödigt(fast man inte är det) kanske var snorren för lång...
Vad då, har du bara prövat en gång?
Citera
2015-10-18, 22:45
Medlem
Blir det samma effekt om tjejen rider, och inte "guppar/hoppar" upp och ned utan istället "vickar" fram och tillbaka på penis? Förutsatt att hon försöker stimulera klitoris då.. känns som att det vore det optimala i så fall, i och med att hon då kan göra vad som känns bäst för henne så att det inte nyps i skinnet som nån sa
Citera
2015-10-18, 23:34
Medlem
Hermann666s avatar
Jag föredrar om tjejen rider mig och lägger sig framåt över mig. Sedan trycker jag upp min höft mot henne och hon pressar sitt blygdben mot mig. Man kan även lägga sina händer på tjejens skinkor och pressa henne mot sig samtidigt som man trycker på från andra hållet med höften. Eller en hand på skinkan och en på ena bröstet maserandes bröstvårtan. Man juckar endast med små rörelser i detta skede eller stannar kvar stilla i henne. Det är en bra teknik om tjejen behöver klitorisstimulans för att kunna komma. Rekordet är en tjej som kom tio gånger i rad på det här sättet.

Det är rätt svårt att komma själv på det här viset om jag inte redan är nära när man börjar. Jag behöver större och snabbare rörelser men man får turas om.
Senast redigerad av Hermann666 2015-10-18 kl. 23:36.
Citera
2015-10-18, 23:48
Medlem
akehodells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag föredrar om tjejen rider mig och lägger sig framåt över mig. Sedan trycker jag upp min höft mot henne och hon pressar sitt blygdben mot mig. Man kan även lägga sina händer på tjejens skinkor och pressa henne mot sig samtidigt som man trycker på från andra hållet med höften. Eller en hand på skinkan och en på ena bröstet maserandes bröstvårtan. Man juckar endast med små rörelser i detta skede eller stannar kvar stilla i henne. Det är en bra teknik om tjejen behöver klitorisstimulans för att kunna komma. Rekordet är en tjej som kom tio gånger i rad på det här sättet.

Det är rätt svårt att komma själv på det här viset om jag inte redan är nära när man börjar. Jag behöver större och snabbare rörelser men man får turas om.

Hade en tjej som alltid gjorde så till hon var nöjd och hade fått sitt, sen hoppade hon av och garvade som fan och undrade om jag inte var nöjd också.
Citera
2015-10-19, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabberwok
Så har jag knullat sedan i princip första gången. Funkar även när jag är inne i tjejen. Jag liksom rullar och gnider mitt pubisben mot klittan.

Jag är övertygad om att alla kan göra det. Men i princip alla tjejer jag varit med har kommenterat denna teknik och sagt att de aldrig kommit så snabbt i missionären tillsammans med någon annan snubbe.

Busenkelt. Vinst varje gång!

Precis så skall det göras. Om det ska gnidas får det gärna roteras också.
En annan grej är att tjejen ligger på rygg med fötterna på killens axlar och särade ben.
Om man får kroppskontakt vid varje juck så blir det som en kyss på klitoris vid varje inträngande.
Kan vara nog ibland. Jag tycker att båda fungerar bäst med en kudde under rumpan. Ens bäcken kommer i rätt vinkel då. Både för denna kontakt och killen kommer oftast åt g punkten också.
Citera
2015-10-19, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubiz
Jag har bara läst om det lite snabbt och det är säkert mer invecklat än vad jag får det att låta, men i korthet så är det en position som liknar missionären väldigt mycket, fast man stimulerar klitoris samtidigt som penetration sker

Gör den?
Citat:
When used as a variant of the missionary position, the male lies above the female but moves upward along the woman's body, until his erection, which would otherwise point "up," is pointing "down", the dorsal side of the penis now pressing against the clitoris; and as opposed to the missionary position, the male’s body moves downward (relative to the female's) during the inward stroke, and upward for the outward stroke. She may also wrap her legs around his. Sexual movement is focused in the pelvises, without leverage from the arms or legs. The rocking upward stroke (where the female leads) and downward stroke (where the male leads) of sexual movement builds arousal that partners let develop and peak naturally.[3] The woman on top variant is known as the reverse coital alignment technique.[4]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in