Va, jag brukar handla mat i bara skor haha nej men.. Det låter otroligt snyggt! Personligen så älskar jag tighta jeans, jeans som alla möjliga plagg och kängor dessutom.
Är du tjej eller kille?
Men sen har ju ansiktet stor betydelse också, och frisyren!
Är du ute efter ett förhållande eller bara efter att ligga?
Vill du ha ett förhållande så är det ju viktigt att du visar hur du är. Att låtsas egenskaper du inte har är dömt att misslyckas, och det skulle dessutom minska dina chanser att träffa en tjej som vill ha en kille som är som ditt rätta jag.
Är du ute efter ett förhållande eller bara efter att ligga?
Vill du ha ett förhållande så är det ju viktigt att du visar hur du är. Att låtsas egenskaper du inte har är dömt att misslyckas, och det skulle dessutom minska dina chanser att träffa en tjej som vill ha en kille som är som ditt rätta jag.
problemet är att det är lite olika, har haft allt från långhårig hårdrockare till skinnbula eftersom jag varit attraherad av personen / knullsugen.
viktigt är att det är rent o luktar gott utan att stinka så man får andningsproblem.; )
Stor jävla åt killar som frågar kvinnor om vad de vill ha hos en kille.
Kvinnor vet inte ens själva vad det är för nåt de vill ha. Ta råd och tips ifrån manliga players därute som har erfarenhet istället och vet hur pass förutsägbara kvinnor är, eller fortsätt lev ditt liv totalt jävla förvirrad varför kvinnor säger en sak och verkar göra en annan...
Låt mig rensa PM-inboxen bara.
Senast redigerad av andreasmm 2015-10-18 kl. 23:25.
Drömmannen för mig är längre och större än mig viktmässigt. Att han tar hand om sin hygien är en självklarhet, han får inte stinka svett och annat . Han ska helst vara mittemellan på det där med framåt och tillbakadragen (lite som mig). Han får inte ha legat med fler än 20 tjejer om han är i 20årsåldern. Helst ska han inte vara yngre än mig (2-3 år yngre gör inget). Bästa är om han är en riktig gamer ( för gaming är mitt största intresse). Tycker han tvspel och så är töntigt skulle vi aldrig funka ihop. Att han är lite nördig är ett stort + . En annan viktig sak är att han inte får vara en besserwisser eller lat (jävligt avtändande). Sen ska han självklart vara trogen, en familjekille och omtänksam.
Du ska vara dig själv! För om du inte är det så märks det och det finns ingenting mer oattraktivt än en kille som inte är trygg i sig själv. Och om tjejerna inte gillar dig för den du är så kan dem dra åt helvete. Punkt.
Att 'vara sig själv' är dock ett mycket missförstått begrepp. En på hundra, max, vet verkligen vilka de är. Alla andra ser bara vad de GÖR och tror att de ÄR sina tidssysslor. Typ, 'jag går alltid klädd i sjaskiga kläder/kostym,/kycklingdräkt, DET ÄR JAG'. Det är också därför de som verkligen ÄR sig själva kommer att få ligga tills de spyr av det om dom vill, medans de flesta andra slåss sinsemellan..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!