• 1
  • 2
2015-10-18, 22:16
Medlem
generalvits avatar
Ska man vara framåt, prata mycket, ska man vara tillbakadragen? ska man vara någonstans där mellan?

Vad för kläder? ögonfärg? vet att det är en smaksak men på ett ungefär, vilken är den bästa parfymen?

Beskriv eran drömprins!
Citera
2015-10-18, 22:18
Medlem
Alla tjejer tycker och tänker inte likadant... Jag föredrar när killar är sig själva.
Citera
2015-10-18, 22:19
Medlem
generalvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Alla tjejer tycker och tänker inte likadant... Jag föredrar när killar är sig själva.

Om jag är mig själv så är jag hemma, då jag har problem med sociala situationer, så på krogen är jag antingen för tillbakadragen eller för framåt ...
Citera
2015-10-18, 22:25
Medlem
DixieDs avatar
Han ska vara intelligent, omtänksam och rolig.

Helst ska han vara sig själv och han ska gärna kunna diskutera allt mellan himmel och jord.

Han ska inte ha något beteende där han tror sig vara överlägsen alla eller tro att han kan få vem han vill.

Han ska vara mjuk och glad. Gärna vara bra på att laga mat.

Finns 3 utseenden som driver mig till vansinne på män.

1:http://a5.files.biography.com/image/...UzNTY3NzU2.jpg

2: https://wallpaperscraft.com/image/jo..._1280x1024.jpg

3: http://images5.fanpop.com/image/phot...38-764-524.jpg

Min typ finns aldrig i Sverige så han är 0.001 % att jag hittar den människan.
Citera
2015-10-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalvit
Om jag är mig själv så är jag hemma, då jag har problem med sociala situationer, så på krogen är jag antingen för tillbakadragen eller för framåt ...
Kanske är bäst att jobba på att vara dig själv bland folk också. Men om jag ska välja mellan tillbakadragen eller för framåt så tar jag tillbakadragen. Är man för framåt så kan det framstå som skumt tycker jag.

Jag är singel nu och fick frågan häromdagen om hur jag skulle vilja att min framtida pojkvän är. Det största kravet jag har är att man ska kunna lita på varandra.
Citera
2015-10-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Men käften på dig ditt jävla fan.

"är sig själva" är det absolut sämsta jävla skit man kan säga.

Jag har alltid varit mig själv på nätet+IRL och inte faaan har det gett resultat, hade jag dock låtsats vara någon annan, ändra lite på mitt beteende, BARA för tjejens skull, då hade jag då fan inte suttit här, med 21 singelår på nacken.
Läs första meningen i ditt svar till daikirai. DÄR har du anledningen till att det inte fungerar för dig!
Citera
2015-10-18, 22:32
Medlem
generalvits avatar
Inte bråka nu..

Men vad ska man ha för kläder då? frisyrer? Tjejer hjälp oss killar på vägen nu
Citera
Medlem
Citat:
Ha. Ha.

Som att jag vore skriva "håll käften" och skällsord till sådana jag faktiskt är intresserad utav, dumfan.
Din personlighet skiner igenom helt enkelt. Men det är klart, vill man hellre skriva otrevligheter till folk på flashback än att lyckas, då behöver man ju inte ta emot några råd...
Citera
Medlem
Citat:
Men käften på dig ditt jävla fan.

"är sig själva" är det absolut sämsta jävla skit man kan säga.

Jag har alltid varit mig själv på nätet+IRL och inte faaan har det gett resultat, hade jag dock låtsats vara någon annan, ändra lite på mitt beteende, BARA för tjejens skull, då hade jag då fan inte suttit här, med 21 singelår på nacken.
Jag skrev bara min åsikt utan att klanka ner på någon annan. Jag hade gärna hört dig säga det där till mig personligen istället för att du ska sitta bakom en skärm.
Men var någon annan för kärlekens skull, det kommer nog dock bli jobbigt med tiden.
Lycka till!
Citera
2015-10-18, 22:35
Medlem
Citat:
Inte bråka nu..

Men vad ska man ha för kläder då? frisyrer? Tjejer hjälp oss killar på vägen nu
Vill börja med att säga att jag inte kom hit för att tjafsa med någon. Ni får gärna slänga iväg ett mejl om ni vill bråka vidare med mig!

Hur klär du dig vanligtvis? Tex till vardags och finare tillfällen?
Har man på sig det som man trivs i så ser man säkrare ut
Citera
2015-10-18, 22:37
Medlem
generalvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Vill börja med att säga att jag inte kom hit för att tjafsa med någon. Ni får gärna slänga iväg ett mejl om ni vill bråka vidare med mig!

Hur klär du dig vanligtvis? Tex till vardags och finare tillfällen?
Har man på sig det som man trivs i så ser man säkrare ut

På jobbet så har jag arbetskläder hehe, ska jag på ica har jag converse, svarta, låga.
Finare tillfällen har jag ''kängor'' boots, bruna, tighta jeans, jeansskjorta, eller en tight svart t-shirt.

Rock eller skinjacka som ytterkläder

Parfym ralph lauren

Edit: självklart har jag mer än converse på ica, men typ jeans, t-shirt, rock eller något liknande!
Citera
2015-10-18, 22:42
Medlem
Citat:
På jobbet så har jag arbetskläder hehe, ska jag på ica har jag converse, svarta, låga.
Finare tillfällen har jag ''kängor'' boots, bruna, tighta jeans, jeansskjorta, eller en tight svart t-shirt.

Rock eller skinjacka som ytterkläder

Parfym ralph lauren

Edit: självklart har jag mer än converse på ica, men typ jeans, t-shirt, rock eller något liknande!
Va, jag brukar handla mat i bara skor haha nej men.. Det låter otroligt snyggt! Personligen så älskar jag tighta jeans, jeans som alla möjliga plagg och kängor dessutom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in