• 1
  • 2
2005-10-31, 20:04
Medlem
Funkadunks avatar
Jag tror det är BS att "oftast så känner man inget första gången". Oavsett vilken drog det är!
Jag kände av fösta gången jag drack alkohol, rökte gräs, tog E och jag tror jag kommer känna av när jag tar LSD och kola första gången.

Finns det någon sanning i att man inte känner av första gången man provar en drog?

Vad säger ni?
Citera
2005-10-31, 20:27
Medlem
Unbalanceds avatar
Första gången jag rökte Cannabis kände jag inte ett smack.
Allt annat har väll i stort sätt fungerat som det ska vid första kontakt.
Citera
2005-10-31, 20:28
Medlem
auto100560s avatar
Läs på lite så slipper du skriva massa strunt
Citera
2005-10-31, 20:29
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkadunk
Jag tror det är BS att "oftast så känner man inget första gången". Oavsett vilken drog det är!
Jag kände av fösta gången jag drack alkohol, rökte gräs, tog E och jag tror jag kommer känna av när jag tar LSD och kola första gången.

Finns det någon sanning i att man inte känner av första gången man provar en drog?

Vad säger ni?
samma för mig, jag kände av allt ink hash. jag har dock svårt att få ut ngt av maja, vet inte varför.
Citera
2005-10-31, 20:30
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Jag kände inget av cannabis de första 3-5 ggrna. Det är ett välkänt fenomen när det gäller cannabis. Fatta att alla människor inte är likadana.
Citera
2005-10-31, 21:32
Medlem
Shpongles avatar
Jag kände inte av säkert dom 10 första gångerna jag rökte. Medans dom som rökte med mig som tidigare har rökt blev bänga.
Citera
2005-10-31, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpongle
Jag kände inte av säkert dom 10 första gångerna jag rökte. Medans dom som rökte med mig som tidigare har rökt blev bänga.

Varför fortsätter man om man inte känner nåt på 10 försök??
Citera
2005-10-31, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakan
Varför fortsätter man om man inte känner nåt på 10 försök??

varför inte?
det funkade ju tydligen för honom sen..
Citera
2005-10-31, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten
varför inte?
det funkade ju tydligen för honom sen..

Jo men hur orkar man fortsätta näre inte händer nåt?? Jag hade gett upp efter 2-3 ggr o konstaterat att Cannabis minsann är en hypad drog.
Citera
2005-10-31, 22:14
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakan
Jo men hur orkar man fortsätta näre inte händer nåt?? Jag hade gett upp efter 2-3 ggr o konstaterat att Cannabis minsann är en hypad drog.
Antagligen för att förr eller senare lär man få effekt, jag känner inte till
något fall där en person varit immun mot Cannabis..
Citera
2005-10-31, 22:18
Medlem
speedracers avatar
första gången jag testade E (1 st) kände jag typ inget. första gången jag rökte på kände jag inget alls.
Citera
2005-10-31, 22:21
Medlem
klåfingrigs avatar
Kände knappt inget första och andra gången jag tog kola, första gången tog jag en 0,3 lina direkt och kände inget, andra gången körde jag 1 G uppdelat på en kväll och tyckte inte det var något vidare men gav det en chans till och köpte ett G i helgen, var gud i ett par timmar, helt sjuk upplevelse.

Röka kände jag inget av dom två första gångerna.

E kickade som aldrig förr första gången, var kung.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in