2015-10-18, 13:28
Medlem
Nn som vet nt Videoredigerings program, som r gratis ?

Jag mste kunna ta bort ansikte eller en bit bild, p ett filmklipp p 2min. Nn som vet ngot, har aldrig testat Videoredigering nmligen.
2015-10-18, 14:18
Medlem
Three-Gringoss avatar
LightWorks borde funka, det r gratis men dom frdiga klippen kan du bara f ut i 720p i gratis versionen.

Jag har inte provat och lsa just ett sdant problem som ditt men jag vet att det t ex. gr att "pixla" en del av bilden, ett ansikte och sedan f den "pixlade" ytan att flja med nr personen rr sig.

Finns massvis med tutorials p ntet och ven ett forum att frga i.
2015-10-18, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Three-Gringos
LightWorks borde funka, det r gratis men dom frdiga klippen kan du bara f ut i 720p i gratis versionen.

Jag har inte provat och lsa just ett sdant problem som ditt men jag vet att det t ex. gr att "pixla" en del av bilden, ett ansikte och sedan f den "pixlade" ytan att flja med nr personen rr sig.

Finns massvis med tutorials p ntet och ven ett forum att frga i.

Okej, d ska jag testa denna tackar
2015-10-18, 15:24
Medlem
Three-Gringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reklam-
Okej, d ska jag testa denna tackar

Ett litet men bara, om du bara ska redigera ETT videoklipp s kan det nog vara en ganska brant inlrningskurva i LightWorks. D kanske du kan prova med Windows Movie Maker frst och se om det fyller dina behov, ett mycket enklare program men det gr mycket fortare att f fram ett resultat.

S hr gr du i alla fall fr att dlja ett ansikte i LightWorks

https://www.youtube.com/watch?v=ry6PmajdoC4
2015-10-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Three-Gringos
Ett litet men bara, om du bara ska redigera ETT videoklipp s kan det nog vara en ganska brant inlrningskurva i LightWorks. D kanske du kan prova med Windows Movie Maker frst och se om det fyller dina behov, ett mycket enklare program men det gr mycket fortare att f fram ett resultat.

S hr gr du i alla fall fr att dlja ett ansikte i LightWorks

https://www.youtube.com/watch?v=ry6PmajdoC4

Tack s mycket

Ska registrera mig och testa LightWorks. Verkar vara ett mycket bra program.
2015-10-18, 23:35
Bannlyst
AVS programsvit r vldigt billiga, nd pfallande kraftfulla och gratis att prova. Mycket populra. Men framfr allt enkla. Fr ditt vidkommande r det vl AVS Video Edit som r relevant.
2015-10-19, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
AVS programsvit r vldigt billiga, nd pfallande kraftfulla och gratis att prova. Mycket populra. Men framfr allt enkla. Fr ditt vidkommande r det vl AVS Video Edit som r relevant.

AVS var enklare att anvnda, dock s mste man betala fr det, om man inte vill ha stmpel i mitten av skrman.

Jag frsker med LightWork, men det r inte det enklaste.
2015-10-22, 22:00
Moderator
Protons avatar
https://www.flashback.org/sok/Videoredigerings+program

Trd lst/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här