2025-11-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimman
Jo han hade avvärjningsskador. på vänster hand har jag för mig. Finns i FUP där det är bilder på händerna. Det är väldigt svaga linjer utritade på händerna, så kolla noga så ser du dem, Läs också texten! Tror ni att hon är psykiskt sjuk eller? Jag har svårt att tro det, hon vet ju att hon har gjort fel. Nu vet inte jag särskilt mycket om psykiskt sjuka & hur de fungerar!?? Frågan är om hon anses så sjuk så det blir stängd rättegång!?
Det där med rätt-psykiatriskt utredning verkar kunna slå olika, det behöver bevisas att det är en konstant bakomliggande psykisk ohälsa, i en del rättsfall har gärningspersonen haft tydliga tecken och skulle klart bli klassad som sjuk men eftersom det var tillfälligt bedöms personen frisk.
Citera
2025-11-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Som hon skriver på Instagram så har livet varit tungt men att hon "gott vidare". Hon lär väl må OK.

Ja hon verkar uppdatera sin IG ganska regelbundet nu. Hon skriver Fuck cancer i ett inlägg, är/har hon varit sjuk tro? Hon arbetar på ett Café som heter Café livskraft som har arbetskraft av kvinnor som varit på skuggsidan som de skriver själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in