2015-10-22, 21:14
Medlem
succubusans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger0254
Har hört ett rykte att han inte blev huggen i ryggen utan flertalet hugg framifrån.
Men får vänta på rättegången så får vi veta säkert.

Vet inte riktigt vart det kommer från att han ska ha blivit huggen i ryggen, trådsanning? För något sådant har ju inte polisen gått ut med.
Citera
2015-10-23, 12:55
Medlem
Pcp?
Citera
2015-10-25, 11:57
Medlem
jamtlandoffroads avatar
jag har följt tråden utan att kunna bidra till de olika spekulationerna, särskilt kopplingen till gymrazzian har känts lite långsökt, men kanske inte lika mycket längre...

Har skitmånga gemensamma bekanta med MF och det har trots det varit förvånansvärt tyst.
Men nu börjar det sippra fram lite uppgifter, visserligen andrahandsuppgifter så ni får ta det för vad det är.

Det ska tydligen stämma att hon käkat steroider och druckit alkohol, hon ska tydligen dumpat "sångaren" för att hon var intresserad av MF och varit där på dejt.

bilden som skickades ska även innehållit texten "nu ser du vad jag kan göra" eller liknande.

Psykiska problem+steroider+alkohol+relationsproblem är ju helt klart en farlig mix.
Citera
2015-10-25, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlandoffroad
jag har följt tråden utan att kunna bidra till de olika spekulationerna, särskilt kopplingen till gymrazzian har känts lite långsökt, men kanske inte lika mycket längre...

Har skitmånga gemensamma bekanta med MF och det har trots det varit förvånansvärt tyst.
Men nu börjar det sippra fram lite uppgifter, visserligen andrahandsuppgifter så ni får ta det för vad det är.

Det ska tydligen stämma att hon käkat steroider och druckit alkohol, hon ska tydligen dumpat "sångaren" för att hon var intresserad av MF och varit där på dejt.

bilden som skickades ska även innehållit texten "nu ser du vad jag kan göra" eller liknande.

Psykiska problem+steroider+alkohol+relationsproblem är ju helt klart en farlig mix.

Ja jag har haft dom aningarna att det skulle kunnat nån sådan form av drog, det ska ju till mycket för att komma på tanken att hugga någon i ryggen.
Räcker nog inte bara med vanlig ilska.
Och sen på det också att dom gör razzior på flera gym strax efter hon häktats.
Det visar sig väl snart hur sanningen är.
Citera
2015-10-25, 18:17
Medlem
Tveksam på att det hänger ihop, dessa kontroller har gjorts i perioder under flera års tid. Googlade jämtland doping och fick upp detta iaf..

http://www.op.se/blaljus/brott/polis...sociala-medier
Citera
2015-10-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bisonoxen95
Tveksam på att det hänger ihop, dessa kontroller har gjorts i perioder under flera års tid. Googlade jämtland doping och fick upp detta iaf..

http://www.op.se/blaljus/brott/polis...sociala-medier

Ganska logiskt det blir razzior om hon var fuldoppad och jobbade på gym
Citera
2015-10-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Ganska logiskt det blir razzior om hon var fuldoppad och jobbade på gym

Fuldoppad! Syftar du på hennes ex sångaren då?
Citera
2015-10-26, 20:49
Medlem
Sesambiffs avatar
MGM:s Facebook öppen just nu.
Citera
2015-10-26, 21:13
Medlem
baconJihads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
MGM:s Facebook öppen just nu.

Mycket märkligt.
Citera
2015-10-26, 21:18
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconJihad
Mycket märkligt.

Kan det vara polisen som är inne och botaniserar eller gör de sådant på annat vis?
Citera
2015-10-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valacken
Fuldoppad! Syftar du på hennes ex sångaren då?

Oj jag slant, menade hon var fulldopad
Citera
2015-10-27, 01:41
Medlem
baconJihads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Kan det vara polisen som är inne och botaniserar eller gör de sådant på annat vis?

Känns långsökt. Om Polisen vill ha loggar och data så vänder de sig nog till Facebook direkt och får en kopia på annan väg snarare än att aktivera hennes konto igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in