2015-10-17, 21:40
Medlem
Tjenare!

Ville bara höra om någon här har köpt ett/flera domännamn ifrån Binero.

Då fall, hur lång tid brukar det ta innan ni kan ha "tillgång" till dem? För har väntat över 24 timmar nu
Citera
2015-10-17, 22:54
Avstängd
Registreras bara måndag till fredag.
Citera
2015-10-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Registreras bara måndag till fredag.
Reggade det i torsdags kväll, dem fick in betalningen igår xd
Citera
2015-10-17, 23:01
Medlem
Länge sen jag använde binero men hade inga problem då. På deras hemsida står det:
Kod:
Hur snabbt registrerar ni mitt domännamn?

Vi har förskottsbetalning och registrerar ditt domännamn så snart det är betalt. Vid en beställning hos oss så kan du betala med ett kontokort på en gång, då går registreringen iväg omedelbart och ska vara klar på under 20 minuter.
Hur snabbt blir mitt domännamn tillgängligt på internet?

Från registrering kan det dröja 1-10 timmar (.se-domäner) och 1-24 timmar (övriga toppdomäner) innan domänen aktiverats globalt på nätet.
Citera
2015-10-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boroshlawa
Länge sen jag använde binero men hade inga problem då. På deras hemsida står det:
Kod:
Hur snabbt registrerar ni mitt domännamn?

Vi har förskottsbetalning och registrerar ditt domännamn så snart det är betalt. Vid en beställning hos oss så kan du betala med ett kontokort på en gång, då går registreringen iväg omedelbart och ska vara klar på under 20 minuter.
Hur snabbt blir mitt domännamn tillgängligt på internet?

Från registrering kan det dröja 1-10 timmar (.se-domäner) och 1-24 timmar (övriga toppdomäner) innan domänen aktiverats globalt på nätet.
Skickade betalning via min internet bank så det tog en dag innan dem "läste" av min betalning. Fick sedan som svar att det skulle ta 6-12 timmar men inte gjorde det de

EDIT: Kan tillägga att jag inte ser mitt domän under "Domänhanteraren" i deras panel
Citera
2015-10-17, 23:37
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzdroz
Skickade betalning via min internet bank så det tog en dag innan dem "läste" av min betalning. Fick sedan som svar att det skulle ta 6-12 timmar men inte gjorde det de

EDIT: Kan tillägga att jag inte ser mitt domän under "Domänhanteraren" i deras panel
Var lugn bara. Din domän kommer fungera prima på Måndag. Ta en öl och luta dig tillbaka så löser sig allt
Citera
2015-10-18, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Var lugn bara. Din domän kommer fungera prima på Måndag. Ta en öl och luta dig tillbaka så löser sig allt
Nah fick som svar att det inte gick igenom då det vart något fel med mitt personnummer, dock har jag dubbel kollat i min profil i deras panel och såg inget fel där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in