• 1
  • 2
2015-10-17, 18:05
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Jag får helt enkelt testa mig fram, jag ska äta keso i 2-3 dagar nu, sedan blanda kvarg och keso i 2-3 dagar och se ifall det är någon skillnad.

Keso, Kvarg. Vad är skillnaden? Inte mycket egentligen. Ditt bajs lär inte förändras så länge du inte gör någon större förändring i din kosthållning.
Citera
2015-10-17, 18:09
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Jag får helt enkelt testa mig fram, jag ska äta keso i 2-3 dagar nu, sedan blanda kvarg och keso i 2-3 dagar och se ifall det är någon skillnad.
Vet inte vad du vill uppnå men det är nog inte så bra att leva på keso och kvarg.. Gör riktig mat också
Citera
2015-10-17, 18:26
Medlem
Slackoffs avatar
Att man bajsar vatten kan ses som en indikation på att det nog krävs större förändringar än att byta ifrån kvarg till keso.
Vad sägs om att avsluta din idiot variant av LCHF?
Citera
2015-10-17, 18:29
Bannlyst
Min mamma som äter LCHF säger att kokosfett i kaffe eller te kan få en bajsa rätt mycket, kan säga att det stämde iaf. på den tiden jag åt den kosten. Ät annars broccoli eller andra grönsaker med lite kolhydrater i med någon fet mat som tex. omelett.
Citera
2015-10-17, 19:20
Medlem
Jag vill äta något som gör att jag bajsar riktigt bajs och inte vatten, ska jag äta morötter till middag, keso/kvarg till frukost och kvällen, men inte för mycket kalorier/kolhydrater till middagen heller, om ni själva har några förslag tas dom gärna emot.
Citera
2015-10-18, 13:59
Medlem
Killer-queens avatar
Har du problem med avföringen så behöver du mer fibrer. Ät en hel rå paprika till måltiden, det bör räcka. Du skulle även kunna äta fiberrikt knäckebröd till kvargen (eller passar bättre med keso), brukar vara typ 10g kolhydrater per skiva. Annars är potatis kolhydratssnålt för sin vikt, oavsett vad LCHF-salafisterna säger. Annars funkar vanligen grönsaker och rotfrukter ganska bra till lågkolhydratsdieter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in