Citat:
Ursprungligen postat av
helsan
Jag blir osäker nu på om det var efter jag pillade med filen eller om det var efter jag uppgraderade till Windows 10, det verkar som att det är pga det sistnämnda.. Gjorde både ock i morse men vet inte i vilken ordning längre, kortslutning i huvudet av det här.
Jag lät datorn söka efter problemet nu för nätet och det kommer upp: "Ethernet" doesn't have a valid IP configuguration. Det står också att den inte kan fixa det automatiskt. Vet inte hur jag fixar det?
Det går att gå tillbaks till det Windows jag hade innan, om det skulle kunna hjälpa?
Jag har inga fler ideèr än att du söker på nätet eller gör följande: ominstallera uppgraderingen. Krävs en DVD samt skivor eller USB; och ett program, som är gratis, för skapande av installations media. Många som har uppgraderat har fått olika problem vilka har lösts genom en ominstallation av densamma.
Som sagt så har jag ingen mer att komma med, kanske någon annan.
Backa tillbaka ska lösa det, då kan du göra W10 installationen sedan enligt ovan vilken är stabilare än per W.update. Men försök att lösa det här först för ibland så går även tillbakabackningen fel och då får du ominstallera hela datorn ändå till fabrikstillstånd.