• 1
  • 2
2015-11-05, 11:56
Medlem
Har en annan fråga som nån också gärna får svara på . Vilket handelsavtal går man under? Är det Parti eller detalj handelns?
Citera
2015-11-14, 14:38
Medlem
korthuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljeholm
Har en annan fråga som nån också gärna får svara på . Vilket handelsavtal går man under? Är det Parti eller detalj handelns?

Lite osäker angående vilket avtal som gäller tyvärr. Däremot så kan jag bekräfta att det är ackord som gäller för ICA-anställda, det är bara proffice-anställda som slipper ackordet. Dom har trots det ändå relativt höga prestationskrav.

Kan även tillägga att samtliga nyanställda via ICA även måste köra höglyftstruckar. Så sammantaget är det betydligt svårare nuförtiden att komma in och jobba kortsiktigt för att tjäna grova pengar.
Citera
2022-08-17, 09:12
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Jag har pratat med folk som kunde dra in ca 55 000 före skatt, men jag antar att det knappast var normen.

Är du plockare så kommer du inte upp i dom summorna. 43-44 före skatt, då börjar vi närma oss sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Liljeholm

SH Lager/E-handel har ICA lager som nu löper 1 november 2020-31 mars 2023.

Citat:
Ursprungligen postat av korthus
Lite osäker angående vilket avtal som gäller tyvärr. Däremot så kan jag bekräfta att det är ackord som gäller för ICA-anställda, det är bara proffice-anställda som slipper ackordet. Dom har trots det ändå relativt höga prestationskrav.

Kan även tillägga att samtliga nyanställda via ICA även måste köra höglyftstruckar. Så sammantaget är det betydligt svårare nuförtiden att komma in och jobba kortsiktigt för att tjäna grova pengar.

Idag måste dom inte köra skjutstativ om dom inte vill. Det är en kompetens man lägger till frivilligt.

"Grova pengar" går kortsiktigt att tjäna, ja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in