• 1
  • 2
2015-10-18, 00:25
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Psykakuten är aningen bättre än någon jävla tomte i andra änden av tråden.
De kommer ändå ordinera psyket om han börjar dilla om avslut.

Det är bättre att åka till psykakuten. Men det kan vara ett enklare steg att ringa någon. Och på det viset kan man få en stund att sinna sig, tänka efter och söka hjälp.

TS ville/vill ta livet av sig igår kväll? All hjälp TS kan få är eller var positivt nu. Sluta tjafsa över nåt småskit och tänk istället på att TS vid det här laget lika gärna kan vara död...
Citera
2015-10-18, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Det är bättre att åka till psykakuten. Men det kan vara ett enklare steg att ringa någon. Och på det viset kan man få en stund att sinna sig, tänka efter och söka hjälp.

TS ville/vill ta livet av sig igår kväll? All hjälp TS kan få är eller var positivt nu. Sluta tjafsa över nåt småskit och tänk istället på att TS vid det här laget lika gärna kan vara död...

Ja tänk, det vore såklart väldigt tråkigt och onödig död.

Men att DU inte ens kan läsa hans inlägg gör inte saken bättre. För jag misstänker starkt att du inte läste hans inlägg för du missade första meningen.
Citera
2015-10-18, 12:28
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ja tänk, det vore såklart väldigt tråkigt och onödig död.

Men att DU inte ens kan läsa hans inlägg gör inte saken bättre. För jag misstänker starkt att du inte läste hans inlägg för du missade första meningen.

Att jag missade läsa "ect" i en i övrigt totalt förvirrad mening är alltså ett större problem än att TS vill ta sitt liv? Varsågod och tyck så. Men tänker jag inte fortsätta att förstöra denna tråd genom att bråka med dig i en ickefråga.

Till TS. Kom väldigt gärna med en update hur det gick, såvida du fortfarande är vid liv.
Citera
2015-10-18, 20:07
Medlem
warfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Att jag missade läsa "ect" i en i övrigt totalt förvirrad mening är alltså ett större problem än att TS vill ta sitt liv? Varsågod och tyck så. Men tänker jag inte fortsätta att förstöra denna tråd genom att bråka med dig i en ickefråga.

Till TS. Kom väldigt gärna med en update hur det gick, såvida du fortfarande är vid liv.

Jag bryr mig också. Ett livstecken..?
Citera
2015-10-19, 00:14
Medlem
Prova ring till jourhavande präst, kanske.
Citera
2015-10-19, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Prova ring till jourhavande präst, kanske.

Gör inte det. Vem fan vill prata med någon som tror på svävande varelser.
Citera
2015-10-19, 01:22
Medlem
Citat:
Gör inte det. Vem fan vill prata med någon som tror på svävande varelser.

Deras jobb är inte att prata om svävande varelser med folk. De är öppna för alla (ateister, muslimer) och har tystnadsplikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in