Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-10-19, 16:39
  #49
Medlem
P.g.a. dessa bränder utförda av kaosrasister och våldshöger så kommer nu flyktingboenden att hållas hemliga framöver. Tillåt mig gapskratta! Var det detta resultat ni ville ha kaosrasister? Knappast! Men er IQ-nivå är ju för låg för att begripa.

Tre asylboenden har satts i brand – under en vecka.
När det ska öppnas nya boenden i Umeå väljer man att hemlighålla platserna
– Risken är att ligister får för sig att bränna ned lokalerna också här, säger socialdirektör Ewa Klingefors till Västerbottens-Kuririen.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21608841.ab

Hur går det för polisen i detta fall? Inga misstänkta för mordbranden än?
Citera
2015-10-19, 17:21
  #50
Medlem
Abortakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
P.g.a. dessa bränder utförda av kaosrasister och våldshöger så kommer nu flyktingboenden att hållas hemliga framöver. Tillåt mig gapskratta! Var det detta resultat ni ville ha kaosrasister? Knappast! Men er IQ-nivå är ju för låg för att begripa.

Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Hur går det för polisen i detta fall? Inga misstänkta för mordbranden än?

Eftersom du inte verkar förstå det så kan jag upplysa dig om att du säger emot dig själv.

Eller känner du till något som vi andra inte vet?
Citera
2015-10-20, 20:24
  #51
Medlem
http://www.smalanningen.se/article/s...nar-den-brann/

Citat:
Två män stod vid den nedbrunna skolan i Kånna i söndags och skrattade och jublade över att den hade brunnit ned. Det säger ett vittne som har tipsat polisen.

Citat:
Jag kan inte förstå att man ens kan tänka sådana tankar som de gjorde, det borde räknas som mord, säger kvinnan.

Tidningen smålänningen publicerar vittnesuppgifter från pk-fjortis. Tänka tankar borde räknas som mord ja herregud.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback