2015-10-16, 23:00
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Ingen är dum nog att mörda så vi behöver inte ha en lag emot mord Du lever i en bubbla. Upplev kalla verkligheten illa kvickt är du snäll.

..ursäkta..men du skrev aldrig i vilket land du bor, för det låter så fint det du skriver..
2015-10-16, 23:04
Medlem
Stakeholders avatar
Don kommuner som vill ha invandrare kan väl ha det, övriga borde slippa. Fattiga kommuner borde ta mot fler än rika. Det är ju så lönsamt.
2015-10-16, 23:29
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Okey, det är mer än vad jag vet men det är mycket möjligt. Stenhamra ligger på en egen ö än självaste Ekerö men det finns en broförbindelse. Jag själv är uppvuxen på Ekerö sidan innan jag flyttade vidare till Sthlm kommun, vi brukade kalla Stenhamra för "andra sidan skit diket", alla som kommer ifrån öarna känner igen detta uttryck.

Men vad exakt menar du med motsträvande/bakåtsträvande? Jag har aldrig upplevt att mälaröborna har haft en negativ inställning till att man bygger ut kommunen. Men jag vet med säkerhet att man inte vill att mångkulturen ska sprida sig inom kommunen. I det här fallet placerar man asylsökande på samma plats som de svenska småbarnen gräver i sandlådan och det skapar otrygghet.

Med motsträvande helt enkelt att det tar lång tid och är svårt för saker att hända i kommunen.

Hört historier om hur byggbolagen när dom gjorde upp om områden sinsemellan så ville ingen ta ekerö för där hände det aldrig några stora saker, mest lite renoveringar och lekplatser.

Det gör ju inte kommunen dålig så. Kanske rent av tvärtom. Det kanske är vad som räddar ekerö från all galenskap. Får vi iaf hoppas.

I det här fallet tog jag upp det som en bra sak.
Senast redigerad av Bbobi 2015-10-16 kl. 23:33.
2015-10-16, 23:54
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Med motsträvande helt enkelt att det tar lång tid och är svårt för saker att hända i kommunen.

Hört historier om hur byggbolagen när dom gjorde upp om områden sinsemellan så ville ingen ta ekerö för där hände det aldrig några stora saker, mest lite renoveringar och lekplatser.

Det gör ju inte kommunen dålig så. Kanske rent av tvärtom. Det kanske är vad som räddar ekerö från all galenskap. Får vi iaf hoppas.

I det här fallet tog jag upp det som en bra sak.

Jag kan inte bekräfta det du säger men samtidigt så säger jag inte emot dig. Jag vet för lite om det här för att kunna uttala mig faktiskt.

Men det spelar ingen roll hur stor eller liten utbyggnaden av Ekerö blir. Mångkulturen och lagen om att tvinga kommuner att ta hand om flyktingar gäller även denna kommun. Återigen, Nu drabbas svenska barn i Stenhamra och deras föräldrar ger sig inte utan en strid.
2015-10-17, 00:10
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Är folk medvetna att polio och tuberkolos är högst i världen i Afghanistan och Eritrea, länder som de flesta kolonisatörerna kommer ifrån nu?
Inga hälsokontroller på de som svämmar in över våra gränser.

De bor alltså i skolsalar och intill förskolor m m.
Inga barn i Sverige har vaccinerats mot varken polio eller tuberkolos på över 40 år.

Ja, det är rent snuskit av dom, ganska ordentligt stor del av dom från somalia har HIV, det finns en anledning till att den sjukdomen inte går under smittskyddslagen längre, den lagen är ju "rasistisk" !
2015-10-17, 00:18
Medlem
Pedofilsnacket är bara bullshit då det är en sexuell läggning, att dom gifter bort unga flickor har inget med pedofiler att göra uta är bara en sjuk kultur med en vidrig kvinnosyn. Där emot finns det risk att flera av dessa besökare lider av ptsd och andra psyiska åkommor och går bannanas och då vill man inte ha barn i närheten.
2015-10-17, 00:21
Medlem
Wittstocksgatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetskokbok
Pedofilsnacket är bara bullshit då det är en sexuell läggning, att dom gifter bort unga flickor har inget med pedofiler att göra uta är bara en sjuk kultur med en vidrig kvinnosyn. Där emot finns det risk att flera av dessa besökare lider av ptsd och andra psyiska åkommor och går bannanas och då vill man inte ha barn i närheten.

Hm. Så det är därför våra anstalter för sexualförbrytare har 9 nysvenskar på 1 svensk.

Ta reda på sanningen innan du öppnar din stinkande jävla käft
2015-10-17, 00:22
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spitzbergen
Om en liten blåsvart illbatting kan bita i ansiktet ( kannibalism övr.anm.). Vad kan inte då en stor svart göra på en förskola i Ekerö ?

egentligen borde jag faktiskt inte säga detta men ... : samma kväll vårt sista flyttlass gick mot tryggare/svenskare vidder, gick jag mot bilen med den sista skarvsladden i handen, såg liksom med nöje fram mot att slippa safarit vi bott i, då kom den lille skiten o cyklade nästan på mig, så jag snärtade fanskapet allt, precis ALLT jag kunde över ryggen, det bara small i i skallen på mig, o det bara fullkomligt small i ryggen på den lille apajäveln, han trillade omkull o vrålade värre än man kan tänka sig..
hoppas han minns det, hoppas det sved ordentligt! hoppas verkligen det sved... mmm skulle gärna göra det igen!

OnT : ja vad kan inte en vuxen hanne göra? det finns massor av exempel på det! kolla bara tråden om den stackars elin krantz för att ta ett exempel ur högen, det finns skillnad hos oss människor har jag märkt av egen erfarenhet, det ska man ha i åtanke för jämnan!
det finns vidriga vita människor oxå givetvis, men i sammanhanget, är de mörka helt otroligt makalöst överrepresenterade!
2015-10-17, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoranBoll
Haha. Det var roligt jag antar att du har en personlig agenda att försöka sprida detta drömland för pedofiler i arabvärlden, du kommer nog bli väldigt besviken om du åker dit om du hoppas på det här av personliga skäl. Får jag fråga - är du en pedofil? Du låter som det i alla fall

Du tillhör den vidrigt äckliga skara människor som bara önsketänker och blundar för verkligheten. Troligen skulle du inte reagera ens om din egen familj / dina barn blev offret - så jävla inlåst i din bubbla är du.

"Om det inte står om det i Aftonbladet eller rapporteras i TV, så har det inte hänt" verkar vara devisen för dagen hos dig och många andra. Men du/ni måste för fan börja tänka själva snart!! Hur kan någon endaste jävel inte genomskåda vad som pågår i media och hur mycket det ljugs och tystas ner kring invandringens baksidor?! Fattar ni fortfarande inte hur förda bakom ljuset ni är?!

Det senaste året har jag personligen träffat fyra personer i mitt lilla samhälle som alla blivit offer för brutala överfall utförda av invandrare - MEN INTE ETT ORD I LOKALMEDIA OM DETTA!!! Hur är det möjligt? Jo, det tystas medvetet ner .....troligen för att inte spä på "främlingsfientligheten".

I Sverige begås det fler självmord än det dör människor i trafiken - om trafikdöden rapporteras det flitigt i media men inte ett ord om självmorden som är både flera och ofta väldigt chockerande = till synes hett mediastoff eftersom media vill chockera och sälja lösnummer och samla "klick". MEN dock finns det sen urminnes tider en överenskommelse inom media om att inte rapportera / skriva om självmord, vilket sannolikt är rätt med hänsyn till de anhöriga. Inte ett knyst yppas, hur spektakulärt den än må vara ( med undantag för vissa s.k. kändisar).

Uppenbarligen har media gjort samma typ av självmords-överenskommelse vad gäller invandringens bizarra baksidor t.ex. pedofili och kriminalitet - dvs media har gemensamt bestämt att inte skriva / rapportera sånt som kan vara besvärande för / till nackdel för synen på invandrare......
Senast redigerad av BiggestSnoozer 2015-10-17 kl. 00:37.
2015-10-17, 01:14
Bannlyst
Våra barn skall leva skyddade från det här eländet till pedofiler. Det är viktigt!
De rödgröna utsätter våra barn för stora risker runtom i landet just nu!

Bra att föräldrarna i Ekerö reagerar men hade inte det varit bäst att de röstat på SD, och på så sätt agerat preventivt? Jag tror det.

Själv drömmer jag om att våra barn kan leva 1000 mil eller mer bort från kommunister, onda feminister och alla de här miljoner icke-europeiska männen [pedofilerna]. Alla dessa tre grupper är som smuts, som riskavfall och borde förvaras på Sakab i en tunna.

Det verkar inte bli någon lag och ordning förrän SD äntligen kan få stänga gränserna och ge polisen befogenheterna tillbaka, samt utdöma strängare påföljder till alla dessa förbrytare som oftast är män och icke-européer.
Senast redigerad av Sweden-United 2015-10-17 kl. 01:20.
2015-10-17, 01:16
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Blir bara glad när jag läser sånt här. Önskar våldtäkt, rån, stöld och mord åt alla som stött den rådande politiken. Om människor som röstat SD/SvP eller liknande drabbas har de mina djupaste kondoleanser.
2015-10-17, 01:19
Medlem
Wittstocksgatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Blir bara glad när jag läser sånt här. Önskar våldtäkt, rån, stöld och mord åt alla som stött den rådande politiken. Om människor som röstat SD/SvP eller liknande drabbas har de mina djupaste kondoleanser.

Instämmer.

Hycklarna ska våldtas och rånas av pensionsräddarna.

Röstade man på 7Klövern förtjänar man att få sina barn våldtagna av pensionsräddarna.
Senast redigerad av Wittstocksgatan 2015-10-17 kl. 01:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in