Citat:
Ursprungligen postat av
spitzbergen
Om en liten blåsvart illbatting kan bita i ansiktet ( kannibalism övr.anm.). Vad kan inte då en stor svart göra på en förskola i Ekerö ?
egentligen borde jag faktiskt inte säga detta men ... : samma kväll vårt sista flyttlass gick mot tryggare/svenskare vidder, gick jag mot bilen med den sista skarvsladden i handen, såg liksom med nöje fram mot att slippa safarit vi bott i, då kom den lille skiten o cyklade nästan på mig, så jag snärtade fanskapet allt, precis ALLT jag kunde över ryggen, det bara small i i skallen på mig, o det bara fullkomligt small i ryggen på den lille apajäveln, han trillade omkull o vrålade värre än man kan tänka sig..

hoppas han minns det, hoppas det sved ordentligt! hoppas verkligen det sved... mmm skulle gärna göra det igen!
OnT : ja vad kan inte en vuxen hanne göra? det finns massor av exempel på det! kolla bara tråden om den stackars elin krantz för att ta ett exempel ur högen, det finns skillnad hos oss människor har jag märkt av egen erfarenhet, det ska man ha i åtanke för jämnan!
det finns vidriga vita människor oxå givetvis, men i sammanhanget, är de mörka helt otroligt makalöst överrepresenterade!