Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Ja självklart är kvinnor som har fött barn mycket slappare än kvinnor som inte har fött barn. De män som säger att de inte känner skillnad ljuger. Det krävs en hel del träning (deep squats med vikter inte knip-övningar) för att det ska gå tillbaka. Om kvinnan inte tränar kan du räkna med att a) hon är slapp b) hon känner inte så mycket själv.
2) Dessutom är vaginal-sex inte lika spännande mentalt för kvinnan efter att hon har fött barn så realistiskt sett måste du/ni satsa på anal-sex eller grupp-sex.
Skärp dig, babianansikte. Du bara yrar, som vanligt. Tala för dig själv angående både 1) och 2). Varför skulle sex inte vara spännande mentalt efter att man fött barn, det kan ju fan bara gälla din babianfitta. Haha.
OnT: jag är strax under 40 år, kvinna, har fött flera barn. Jag har inga bristningar, jag sprack inte, behövde inte sy något efter förlossningarna. Min fitta är jättetajt. Min ex-man sa att han inte kände skillnad sen innan när vi hade sex efteråt. Om det var så att han bara sa det för att vara snäll, det tror jag inte, men i alla fall.
Eftersom jag numera är skild har jag hunnit avverka flera olika män efter den tid barnen föddes och då har beskrivningen av min fitta som tajt kommit upp spontant. En man beskrev att han aldrig hade känt av så kraftiga rörelser i en fitta tidigare (han var 18 år äldre än mig och hade förstås bred erfarenhet av både kvinnor som fött och inte fött barn). Han spekulerade kring att det har att göra med min idrottsbakgrund; vältränad kropp - vältränat underliv. (Jag har inte jobbat m knipövningar efter bb).
Sen gissar jag att det absolut kan vara så att kvinnor som varit med ett tag kan ha "starkare" underliv därför att de tränat (knullat) mer än unga tjejer. Men självklart finns det stora individuella skillnader.