2012-03-30, 21:45
Medlem
mariejanas avatar
Någon som testat att lägga något gram med grönt och en smörklick i en kopp och sedan hälla på brännhett kaffe eller varmchoklad? Blir det ett skönt rus eller lika bra att röka allt i en? Vill bli lika stenad som en kvinna i iran
Citera
2012-03-31, 14:57
Medlem
mariejanas avatar
Jag har oxå funderat på att göra en weed dubbel macka. Ta massa ost smör och sedan strö på 1,5 lemonhazee och sedan lägga in det i micron i 1 min. Har panpizza oxå kanske kan funka att strö gräset över den och sedan värma? Tacksam för svar
Citera
2012-04-02, 16:27
Medlem
RompeTodos avatar
Man läser hela tiden att man behöver så mycket mer om man ska bli bäng om man bakar/gör thé på det istället för att röka.

Skapa din egen uppfattning säger jag bara.
Jag gjorde thé på bra brunt här om dagen. Så bäng har jag aldrig varit, tog väl nästan två timmar för att det skulle peaka. Intog det ungefär 19:00, slog på en film och chillade. Jag märkte sakta men säkert att ruset blev alltmer påtagligt och efter ett par timmar (peaken) kunde jag knappt snacka.
Somnade ganska snabbt efter det, vaknade på eftermiddagen dagen därpå, fortfarande riktigt bäng.

Ville inte köra bil på hela nästkommande dag, så bäng kände jag mig.
Citera
2012-04-03, 16:42
Medlem
rainbow77s avatar
Sitter med en 2a brunt och 0.5 gräs, funderar på bästa sätt att bli bäng på detta genom att dricka det. Jag vill inte ha nå smör eller nå, undrar om jag kan koka upp en kopp té och sen smula ner haschet/gräset och bli bäng? funkar det så ?

mvh
Citera
2012-04-07, 16:41
Medlem
GeckoMorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbow77
Sitter med en 2a brunt och 0.5 gräs, funderar på bästa sätt att bli bäng på detta genom att dricka det. Jag vill inte ha nå smör eller nå, undrar om jag kan koka upp en kopp té och sen smula ner haschet/gräset och bli bäng? funkar det så ?

mvh

Det blir bättre med fett men du kan bli bäng utan. Té fungerar men jag tror inte gräset (det gröna) kommer att bli så gött att sörpla i sig, om du inte har en såndär fin té-boll av nät som man doppar ner i vattnet med té i.

Ifall du väljer att fett med så kan du ju äta t.ex Yoghurt innan. Så du har fett i magen när weedet kommer ner. Eller slänga i en sked honung i Téet
Citera
2012-04-09, 21:44
Medlem
Swecans avatar
Har nu gjort ordning en kopp med oboy med mjölk och 40% grädde, sen slängde jag i en 1a standard
Första gången jag testar detta och nu undrar jag hur bra funkar detta sen har jag hört hemsk heter om att man kan va hög dagen efter också å jag har viktiga saker för mig imorn så kan inte vara stekt
Citera
2012-04-11, 12:08
Medlem
Blev inte ett dugg klokare av tipsen i tråden så jag rökte hink ist hehe...
Citera
2012-04-11, 15:45
Medlem
orebrostadschefs avatar
Gjorde exakt samma sak igår, gjorde te på blad från skörden.
Jag blev till min förvåning några timmar senare väldigt mysig och tung i kroppen. Det var verkligen en helt annan känsla än när man röker.
Jag blev dock snopen att jag änns kände något eftersom jag har trott att bladen är värdelösa, men icke!
Citera
2012-04-11, 15:48
Moderator
kvm3s avatar
Sammanfogad med tråden Te på blad.

/Mod
Citera
2012-04-11, 17:24
Medlem
orebrostadschefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbow77

mvh

Jodå det fungerar utmärkt, du behöver inte ha något fett i thé't för att det ska funka, men det ger såklart mer effekt med smör/grädde i.
Citera
2012-04-13, 19:16
Medlem
rainbow77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orebrostadschef
Jodå det fungerar utmärkt, du behöver inte ha något fett i thé't för att det ska funka, men det ger såklart mer effekt med smör/grädde i.

Tack så mycket för svaret, hällde i en skvätt grädde och kan säga att effekten blev otroligt bra!

Kokade vatten i en kastrull och sen hällde upp i ett glas, stoppade därefter ner thépåsen och en skvätt grädde. Smulade ner haschet och gräset och drack. Började känna redan efter 25-30 minuter och den maximala effekten kom efter 1-2 timmar och den var sjukt intensiv. Rustiden var kring 3-4 timmar med afterglow på 2 timmar ungefär.

Klart godkänt!
Citera
2012-04-14, 17:51
Medlem
Brownies

Hur gör man dem ? som vanligt sen har i lite gräs eller ? ska man ha gräset i direkt innan man kör in den i ungen ? hur är effekten ? hur mycket ska man ha ? ja ni förstår lite nybörjarfrågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in