Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-01, 23:27
  #3793
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackusBrajjus
Ej färsk på röka. Har käkat röka ett par gånger som yngre då alltid bakat på 20g hasch på en kladdkaka. Nu har jag två gånger i rad bara smält hasch i smör och käkat. Ingen effekt. Idag har jag testat decarba rökat och sedan smält och gjort choklad på det och druckit. Fortfarande noll effekt. Läste ett inlägg i tråden som påstod att man ej blir bäng om man röker en joint medan man väntar på att det ska kicka. Kan inte stämma va?

Du är fett bäng nu va?
Citera
2024-04-02, 20:06
  #3794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenfylld
Du är fett bäng nu va?

Vart inte det minsta bäng. Köpte idag 6 stycken sådana gummies med hhcop. Käkade 1. Hände inget. Käkade 1 till men hände inget så nu har har käkat 2 till på det. Får se om det händer något.
Citera
2024-04-02, 21:57
  #3795
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackusBrajjus
Vart inte det minsta bäng. Köpte idag 6 stycken sådana gummies med hhcop. Käkade 1. Hände inget. Käkade 1 till men hände inget så nu har har käkat 2 till på det. Får se om det händer något.

Du är ett unikum, grattis!

Du får ta värvning på en Cirkus!

Tar låten som passar tillfället av The Fugs:
https://www.youtube.com/watch?v=ljxnEep6d-c
Citera
2024-04-02, 22:00
  #3796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenfylld
Du är ett unikum, grattis!

Du får ta värvning på en Cirkus!

Tar låten som passar tillfället av The Fugs:
https://www.youtube.com/watch?v=ljxnEep6d-c

Fuck jag vart inte bäng av hhcop heller. Borde ej ha någon överdriven tolerans. Testat käka max 3g av de 10g jag köpt sista 14 dagarna. Före det hade jag ej någon tolerans öht
Citera
2024-04-02, 22:12
  #3797
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackusBrajjus
Fuck jag vart inte bäng av hhcop heller. Borde ej ha någon överdriven tolerans. Testat käka max 3g av de 10g jag köpt sista 14 dagarna. Före det hade jag ej någon tolerans öht

Du kan ju haft episk otur men vafan liksom?

Du drar ju i dig mängder! =)
Citera
2024-04-03, 09:14
  #3798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenfylld
Du kan ju haft episk otur men vafan liksom?

Du drar ju i dig mängder! =)

Otroligt segt. Hur länge bör jag räkna med att jag har tolerans? Tänker att jag käkade 4 igår så blir nog ej hög på en idag.
Citera
2024-04-14, 20:24
  #3799
Medlem
Jag ska åka till Tyskland om några veckor och tänkte då för första gången i mitt liv testa cannabis, som nu tycka ha blivit legaliserat där. Kan man få några råd om hur man gör? Ska man röka, äta, dricka det? Vilka mängder ska man använda som nybörjare? Var kan man räkna med för effekt, hur länge håller det i sig? Jag ska köra bil så man vill ju inte vara påtänd i flera dagar.
Citera
2024-04-15, 12:25
  #3800
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Jag ska åka till Tyskland om några veckor och tänkte då för första gången i mitt liv testa cannabis, som nu tycka ha blivit legaliserat där. Kan man få några råd om hur man gör? Ska man röka, äta, dricka det? Vilka mängder ska man använda som nybörjare? Var kan man räkna med för effekt, hur länge håller det i sig? Jag ska köra bil så man vill ju inte vara påtänd i flera dagar.
Du finner svaren på alla dina funderingar i (FB) Stora tråden för enkla, korta eller nybörjarfrågor
Citera
2024-04-15, 20:27
  #3801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Du finner svaren på alla dina funderingar i (FB) Stora tråden för enkla, korta eller nybörjarfrågor
Tack. Det är bara att det är flera hundra frågor och svar att leta igenom, men ok då...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback