2015-10-14, 19:46
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Ännu ett överfall i Rydsskogen:

"Linköping Under natten till i söndags blev en 43-årig man svårt misshandlad i Rydskogen. Enligt egen uppgift låg han medvetslös i skogen i sju timmar innan han fick hjälp."

"Polisen ville på onsdagen inte gå ut med några signalementsuppgifter om de bägge gärningsmännen."

I Rydsskogen har det tidigare skett våldtäkter, och en cyklist blev oprovocerat allvarligt knivhuggen av gängmedlemmar. Gissa vad det är för område?

Vad tror ni polisen har för möjligheter att lösa detta?

http://www.corren.se/nyheter/linkopi...r-8734915.aspx
Citera
2015-10-14, 19:53
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD

Vad tror ni polisen har för möjligheter att lösa detta?

http://www.corren.se/nyheter/linkopi...r-8734915.aspx

Berättigad fråga hörrudu...
Dom har ju inte kunnat lösa det här gamla fallet med det där dubbelmordet på den lilla invandrarkillen och tanten som försökte hjälpa honom.
Citera
2015-10-14, 19:54
Medlem
patriot8s avatar
Vad jag förstått så är Ryd ett mångkulturellt område i Linköping, vilket ligger i anknytning till Linköpings egen lilla motsvarighet till områden som Rosengård och Husby, Skäggetorp.

Finns nog ganska många potentiella gärningsmän i området med omnejd, men vi kan ju alltid hoppas.

Edit* "Polisen ville på onsdagen inte gå ut med några signalementsuppgifter om de bägge gärningsmännen." Från corren. Uteblivande av signalement är också ett signalement.
Senast redigerad av patriot8 2015-10-14 kl. 19:57.
Citera
2015-10-14, 19:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Vad jag förstått så är Ryd ett mångkulturellt område i Linköping, vilket ligger i anknytning till Linköpings egen lilla motsvarighet till områden som Rosengård och Husby, Skäggetorp.

Finns nog ganska många potentiella gärningsmän i området med omnejd, men vi kan ju alltid hoppas.

Edit* "Polisen ville på onsdagen inte gå ut med några signalementsuppgifter om de bägge gärningsmännen." Från corren. Uteblivande av signalement är också ett signalement.
Skäggetorp ligger väl i alla fall i Linköping.
Citera
2015-10-14, 20:10
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skäggetorp ligger väl i alla fall i Linköping.
Ja, vem har sagt annat?
Citera
2015-10-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ja, vem har sagt annat?
Läs om din mening så lär du se missen..
Citera
2015-10-14, 23:23
Medlem
Citat:

Lite mångkultur finns väl allt, men mest studenter ändå skulle jag tro. Jävligt provocerande att skylten till soprummet står på svenska och arabiska dock.
Citera
2015-10-15, 01:35
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ja, vem har sagt annat?

Inte du i alla fall, så vitt jag kan bedöma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in