2019-04-11, 10:28
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNoN_
Uppdaterat superfilter Maj 2018. Fungerar på TV4PLAY, DPLAY, ViaFree samt Aftonhoran:

Notera att man måste göra på ett speciellt sätt när det kommer till TV4 samt ViaFree för att det ska fungera, läs bakåt i tråden för att se detaljerad information. Håll till godo!

Det där filtret verkar inte fungera på Viafree längre sedan nionde April 2019.
Citera
2019-04-15, 19:14
Medlem
serubs avatar
Verkar som om ViaFree har uppdaterat för uBlock nu. Fungerade klockrent igår.
Citera
2019-07-19, 23:11
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serub
Verkar som om ViaFree har uppdaterat för uBlock nu. Fungerade klockrent igår.
fungerar inte med nano heller
Citera
2019-07-25, 22:16
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shugu
Det där filtret verkar inte fungera på Viafree längre sedan nionde April 2019.

Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
fungerar inte med nano heller

Varför fortsätta med krångliga filter som måste uppdateras varannan dag när lösningen nämnts tidigare i tråden flera gånger? Kodi med tillägget Retrospect så slipper ni reklamen.
Citera
2019-07-26, 00:10
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slåttermaskin
Varför fortsätta med krångliga filter som måste uppdateras varannan dag när lösningen nämnts tidigare i tråden flera gånger? Kodi med tillägget Retrospect så slipper ni reklamen.
verkar inte finnas något kodi till chrome i alla fall. sökte under tillägg men det dök inte upp något
Citera
2019-07-26, 19:54
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
verkar inte finnas något kodi till chrome i alla fall. sökte under tillägg men det dök inte upp något

Kodi är ett mediecenter som finns till massor av OS: https://kodi.tv/download
Retrospect är ett tillägg för Kodi: https://bitbucket.org/basrieter/xbmc...-tv/downloads/
Citera
2019-10-09, 18:06
Medlem
Viafree suger. Man kan ej ha ett annat fönster öppet och göra nått annat medans reklamen rullar. Byter man fönster stannar reklamen. Dåligt. På tv4 play kan jag göra annat som tex skriva här medans reklamen går. Lyssnar alltså på reklamen medans jag gör annat
Citera
2019-11-15, 12:30
Medlem
mzrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Viafree suger. Man kan ej ha ett annat fönster öppet och göra nått annat medans reklamen rullar. Byter man fönster stannar reklamen. Dåligt. På tv4 play kan jag göra annat som tex skriva här medans reklamen går. Lyssnar alltså på reklamen medans jag gör annat

Det går om du öppnar i eget fönster och surfar i ett annat. Alltså inte i en annan flik.

Fråga till den som vet, kan man få bort reklamen på TV4 nuförtiden? och nej jag vill inte köra kodi.
Citera
2020-01-15, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slåttermaskin

Undertexter fungerar inte på tv4play med retrospect längre. Dessutom verkar man inte kunna se avsnitt i förtid? Dvs avsnitt som finns på play men inte sänts på tv längre.
Citera
2020-01-15, 06:54
Medlem
Hos mig fungerar ublock/nanoblock på tv4 play

Är väl bara viafree som inte funkar?
Citera
2020-01-16, 02:17
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter810
Undertexter fungerar inte på tv4play med retrospect längre. Dessutom verkar man inte kunna se avsnitt i förtid? Dvs avsnitt som finns på play men inte sänts på tv längre.

Du svarar på ett halvårgammalt inlägg som om jag skulle vara den som utvecklar Retrospect. Felanmäl istället.
Citera
2023-01-21, 08:43
Medlem
Dr.MadSciences avatar
TV4 har fixat i veckan så flesta adblockers (de jag testat) inte funkar. Adblock, ublock, ghostery och nå fler. Är det någon som VET en FUNGERANDE adblock för tv4play?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in