Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-13, 18:47
  #1
Medlem
Draichs avatar
Satt i bilen på väg hem för ungefär en kvart sen. Skiftade lite mellan kanalerna och när jag kom till energy spelade de vad som lät som housemusik varvar med någon snubbe, lät som han snackade göteborgska, som sa osammanhängande grejer som "I will kill you all", "guacamole" "kom och dansa" osv. Fattade inte riktigt om detta var en riktig låt eller någon konstig reklam, hursomhelst undrar jag om någon annan hört detta och vet var det var. Det var rätt komiskt i sin konstighet.
Citera
2015-10-13, 18:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draich
Satt i bilen på väg hem för ungefär en kvart sen. Skiftade lite mellan kanalerna och när jag kom till energy spelade de vad som lät som housemusik varvar med någon snubbe, lät som han snackade göteborgska, som sa osammanhängande grejer som "I will kill you all", "guacamole" "kom och dansa" osv. Fattade inte riktigt om detta var en riktig låt eller någon konstig reklam, hursomhelst undrar jag om någon annan hört detta och vet var det var. Det var rätt komiskt i sin konstighet.

Det är en kille som gör massa Johan Falk imitationer på instagram och Facebook. Nu har han gått vidare med en låt på samma tema.
Citera
2015-10-13, 19:03
  #3
Medlem
Draichs avatar
Tack! Denna är det: https://www.youtube.com/watch?t=172&v=cVP_VoZPuUo
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback