2015-10-13, 03:55
Medlem
Har anordnat en tävling för ett gäng kompisar i helgen. Dom ska via ledtrådar lokalisera sig runt hemstaden och samtidigt tjäna poäng på olika uppdrag som ska utföras. Uppdragen är mer åt det roliga hållet, och skulle gärna uppskatta lite hjälp med fler roliga uppdrag från eran sida.

Än så länge har jag:
Äta en stark korv (alltså superstark som knappt går att äta)
Hitta en asiat att dansa med
Tävla hoppa säck med en främling upp för en backe

Ja ni ser att det går åt det roliga samt lite smått pinsamma hållet. Fyll gärna på med mer!
Citera
2015-10-13, 04:03
Medlem
Gå jämsides någon random mitt i stan. Stanna när personen stannar, fortsätt gå när personen går. Om möjligt: försök även att tajma stegen.
Citera
2015-10-13, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarekbf
Gå jämsides någon random mitt i stan. Stanna när personen stannar, fortsätt gå när personen går. Om möjligt: försök även att tajma stegen.
Haha ja den var ganska bra. Dom kommer att tävla två och två, så en person kan filma medans den andre går bredvid och härmar. Tack!
Citera
2015-10-13, 04:50
Medlem
Ricolas avatar
Streaka på stan!
Citera
2015-10-13, 06:13
Medlem
Knotknets avatar
Gruppsex med din mamma
Citera
2015-10-13, 10:30
Medlem
Du kan ju ge dem uppdrag om att fota sig själva med olika föremål/personer, låt dem ta på sig läppstift och ge pussmärken på valfritt ställe till ett visst antal personer, be dem samla ihop visst många kr genom att agera gatumusikanter tex.
Citera
2015-10-13, 12:36
Bannlyst
Minns du det här?
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb2...Die_Hard_3.jpg

Kanske vore något att göra i stadens invandrartätaste område.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in