Redlöst berusad bordtennisstjärna kommer in på McDonalds en sen kväll:
-Hallå tjejer, vill ni suga av en världsmästare ? Vem vet, ni kanske får guldläppar.
Patrik gick också på Katte har jag för mig. För övrigt ser ditt inlägg inte särskilt pålitligt ut då det stavas Katedralskolan. Spänannde att få veta lite om skolan då jag går på den just nu..
Fick för några månader sedan sms mitt i natten om att en av häcklöparsystrarna var ordentligt på arschlet på Zebra Square, Monaco. Det var tydligen inte den av dem som är/var ihop med den kända tennisspelaren. Hon ska istället ha varit upptagen med regelrätt grovhångel i horisontalläge på någon soffa med en okänd förmåga.
Inget fel i detta agerande om ni frågar mig.
Jo jävligt fel så länge det inte är jag som är den okända förmågan
Hur kommer det sig att den kända pingisspelaren som kallas för "det evigt gröna trädet" i Kina aldrig tycks ha varit tillsammans med en kvinna? Jag har så vitt jag minns aldrig hört talas om ngn flickvän sedan han slog igenom. Var ett tag helt säker på att han var gay men nu börjar man höra saker som "social katastrof", "kan inte få kontakt med tjejer", "blyg" etc.
WTF säger jag! Med den kändisstatus som han har skulle tom en autistisk få ligga mer än han klarar av! Dessutom har han ju pengar även om han spelade bort några millar...
Så vad är egentligen problemet? Är han gay? Kan han inte haka på sin "porschefyllekörande" pingiskompis som alltid har haft mängder med tjejer efter sig trots lägre status än "den runda fotbollslegendens" kompis?