Det har skett en förväxling mellan KB och EJ gällande det som hände under Atlanta-OS. Det är som vanligt EJ som stått för 99 % av orgierna under både OS-96 och OS-2000...
jag förstår inte vad det konstiga är. Är det konstigt att en nittonåring gruppknullar? Är det nåt bara feta klorblekta kärringar gör på swingersklubbar i din värld?
Jo, jag tycker det är jävligt konstigt om de flesta nittonåringar gruppknullar. Vilken värld är din kan man ju undra istället...
Då så...
Då har jag ringt å kollat hur saker å ting ligger till.
Å utan att säga allt för mycket så kan det möjligtvis vara så att K.B pussat R.B på glädjepåsen.
När det gäller K.B. och eventuella handsbollskillar, så stämmer detta kanske oxå
Möjligtvis och kanske läge för undertecknad att krypa till korset, sätta på sig dumstruten och skicka en ursäkt till handenduvet.
Kan väl passa på att lägga till, att en av systrarna Kallur (vet inte vilken) blev ofta bonkad i glädjehålet under hennes gymnasietid av en snubbe som gick hockeygym i Leksand.
En annan (?) spelare från VM-94 vars efternamn är snarlikt en sorts bröd åkte väl dit för våldtäkt eller sexuellt ofredande under sina sista proffsår i USA?!
Den gamla hockeyspelaren som bl.a tillverkar kalsonger har inte alltid haft det så lätt att hålla kuken i styr, trots (eller kanske tack vare?!) äktenskapet....
Har för mig att brödmannen klarade sig med en frispark
Jag kan meddela att idag åt Erica Johansson en 150g Cheeseburgare med pommes, intresseklubben kan även anteckna att hon såg grymt het ut med låånga ben och inbjudande byst.
Själv åt jag en baconburgare med bröd och mos till om någon är intresserad, grabben åt en Funbox och fick en studsboll i den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!