Flashback bygger pepparkakshus!
2005-12-28, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Inte en chans!
varför inte?
det var flera som tog henne samtidigt, minns inte vilka handbollsspelare det var.
De hade missat at låsa dörren till toaletten och en journalist råkade öppna dörren.
Citera
2005-12-28, 16:14
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
varför inte?
det var flera som tog henne samtidigt, minns inte vilka handbollsspelare det var.
De hade missat at låsa dörren till toaletten och en journalist råkade öppna dörren.

Med tanke på hur smal och liten hon är nu Måste hon ju varit som en 12-årig pojke i kroppen då! Hur skulle alla kunnat få plats :s..
Citera
2005-12-28, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
Med tanke på hur smal och liten hon är nu Måste hon ju varit som en 12-årig pojke i kroppen då! Hur skulle alla kunnat få plats :s..
hon har även en mun.
Om du inte förstod det så syftade jag inte på ett multipelt antal penisar i kajsas slida.
Citera
2005-12-28, 17:57
Medlem
Nulles avatar
Låter ytterst osannolikt att en nittonårig Kajsa Bergqvist skulle ha gått med på att ha gruppsex inne på en toalett. handenduvet får ursäkta, men jag tror inte ett dugg på det ryktet.

Eller är det så att du blandar ihop Kajsa med Erica Johansson?
Citera
2005-12-28, 22:57
Medlem
Pellles avatar
?

är det sant att erica johansson knullade nästan alla som kom i hennes väg medans hon var aktiv ?
har hört en del om det men är lite misstrogen till detta...
men det är klart, hon fick ju barn med en kille hon träffa på krogen och blev gravid vid första knullet tror jag att det var, eller ?
Citera
2005-12-29, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellle
är det sant att erica johansson knullade nästan alla som kom i hennes väg medans hon var aktiv ?
har hört en del om det men är lite misstrogen till detta...
men det är klart, hon fick ju barn med en kille hon träffa på krogen och blev gravid vid första knullet tror jag att det var, eller ?

Att längdhopperskan gillar att bli dunkad ofta och mycket kan vi nog fastslå. Det finns alltför många av varandra oberoende källor som bekräftar detta.
När det gäller påståendet i tråden om höjdhopperskan är jag mer skeptisk. Med stor sannolikhet handlar det om förväxling med längdhopperskan. Dom delade rum vid ett OS (Sydney, tror jag). Höjdhopperskan flyttade dock ut tämligen snabbt eftersom roommaten var alltför kärleksfull mot de pojkar som knackade på dörren.
Thomas_LA, som sitter på en hel del info om det mesta, kanske kan bekräfta?
Citera
2005-12-29, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Låter ytterst osannolikt att en nittonårig Kajsa Bergqvist skulle ha gått med på att ha gruppsex inne på en toalett. handenduvet får ursäkta, men jag tror inte ett dugg på det ryktet.

Eller är det så att du blandar ihop Kajsa med Erica Johansson?
öh. Var finner du det konstigt?
Du har själv aldrig varit tonåring och varit på diverse fester där nittonåriga flickor knullar som om de vore självaste Jenna.

jag förstår inte vad det konstiga är. Är det konstigt att en nittonåring gruppknullar? Är det nåt bara feta klorblekta kärringar gör på swingersklubbar i din värld?
Citera
2005-12-29, 01:49
Medlem
kinkykoreas avatar
vi har ju en fd höjdhopparstjärna med KFM problem som skottar feta linor i kranen för jämnan...utvandrar nu till sydamerika
Citera
2005-12-29, 07:52
Medlem
erikbes avatar
Känner en kille med insyn bland friidrottarna som sagt att deras fester är ganska knulliga. Bl.a ska K*js* har utfört blåsjobb på både CO och RK
Citera
2005-12-29, 10:36
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
öh. Var finner du det konstigt?
Du har själv aldrig varit tonåring och varit på diverse fester där nittonåriga flickor knullar som om de vore självaste Jenna.

jag förstår inte vad det konstiga är. Är det konstigt att en nittonåring gruppknullar? Är det nåt bara feta klorblekta kärringar gör på swingersklubbar i din värld?
Det konstiga är att just Kajsa Bergqvist skulle ha gjort det. Hon har aldrig gett intrycket av att vara någon Erica Johansson eller Josefine Öqvist, allra minst när hon var yngre och hela hennes liv kretsade kring att bli bäst i världen. Hon utstrålar den där typiskt stockholmska präktigheten som man även hittade hos en ung Malin Ewerlöf (även om just den präktigheten växte bort med åren), för att inte tala om Veronica Wagner.

På en tiogradig skala över det trovärdiga i ett gruppsexrykte om en given idrottskvinna skulle jag ge Erica Johansson en tia, Josefine Öqvist en nia, Kirsten Belin en femma, systrarna Kallur en trea, Kajsa Bergqvist en tvåa, Veronica Wagner en etta (med potential att öka i framtiden) och Carolina Klüft en nolla.

Men men, erikbe säger ju ungefär samma sak som du, så jag kanske misstar mig fullständigt.
Citera
2005-12-29, 11:35
Medlem
chrillenilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Känner en kille med insyn bland friidrottarna som sagt att deras fester är ganska knulliga. Bl.a ska K*js* har utfört blåsjobb på både CO och RK

CO?
RK?

Vilka sporter pratar vi här?
CO=??
RK= 110 meter bakdel?

En av dem kan jag omgående kontrollera i så fall nämligen
Citera
2005-12-29, 11:38
Medlem
Det har skett en förväxling mellan KB och EJ gällande det som hände under Atlanta-OS. Det är som vanligt EJ som stått för 99 % av orgierna under både OS-96 och OS-2000...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in