Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
öh. Var finner du det konstigt?
Du har själv aldrig varit tonåring och varit på diverse fester där nittonåriga flickor knullar som om de vore självaste Jenna.
jag förstår inte vad det konstiga är. Är det konstigt att en nittonåring gruppknullar? Är det nåt bara feta klorblekta kärringar gör på swingersklubbar i din värld?
Det konstiga är att just Kajsa Bergqvist skulle ha gjort det. Hon har aldrig gett intrycket av att vara någon Erica Johansson eller Josefine Öqvist, allra minst när hon var yngre och hela hennes liv kretsade kring att bli bäst i världen. Hon utstrålar den där typiskt stockholmska präktigheten som man även hittade hos en ung Malin Ewerlöf (även om just den präktigheten växte bort med åren), för att inte tala om Veronica Wagner.
På en tiogradig skala över det trovärdiga i ett gruppsexrykte om en given idrottskvinna skulle jag ge Erica Johansson en tia, Josefine Öqvist en nia, Kirsten Belin en femma, systrarna Kallur en trea, Kajsa Bergqvist en tvåa, Veronica Wagner en etta (med potential att öka i framtiden) och Carolina Klüft en nolla.
Men men, erikbe säger ju ungefär samma sak som du, så jag kanske misstar mig fullständigt.