2015-10-12, 21:58
Medlem
InternetFriends avatar
Hej!
Lser kursen marknadsfring och d ingr boken "Principles of marketing - swedish edition" i kurslitteraturen. Har tenta om 2 veckor men jag har inte kunnat hitta en begagnad och tycker att det r fr dyrt att kpa ny. Men jag har ftt sammanfattning p boken frn en som lste kursen frra ret, dock r det inte p "swedish edition"-versionen utan den vanliga boken. r det okej att kra p det? De fregende rskullarna har ju gjort det och tydligen har det funkat galant fr dem.
Citera
2015-10-12, 22:34
Medlem
Herrcykels avatar
Ett tips r att lsa den engelska versionen. Vra lrare sa att den svenska versionen innehll en massa faktafel. Nja, jag har en riktigt bra sammanfattning om du vill ha.

Edit: Sg att du redan hade en sammanfattning. Det lr fungera med den du redan har =) Fokusera p segmentering/differentiering/positionering. GLHF.
Citera
2015-10-14, 20:37
Medlem
SU?

Jag frstr inte vilken sammanfattning du syftar p, men jag anvnde en p svenska, och under rubriken str det "reviderad version". r det den du tnker p?
Citera
2015-10-14, 23:32
Medlem
InternetFriends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gitarrguden
SU?

Jag frstr inte vilken sammanfattning du syftar p, men jag anvnde en p svenska, och under rubriken str det "reviderad version". r det den du tnker p?

Ja, det r precis den jag syftar p. Men sen fick jag en annan sammanfattning av @Herrcykel som till skillnad frn den sammanfattningen du syftar p innehller frklaringsmodeller. Den reviderade versionen innehller ju inga frklaringsmodeller och hnvisar till boken. Och eftersom jag inte har boken s kr jag p den sammanfattningen som jag fick av honom. Dock kommer jag ven g igenom den andra sammanfattningen om jag hinner.

Edit: Nej, Lnu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in