Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2015-10-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Det låter faktiskt som att du drabbas sömnparalys.. Kanske somnar du i vaket tillstånd?

har läst om det nu och det mesta pekar på det. Men mannen i trappan var på ljusa dagen
Citera
2015-10-13, 18:59
Medlem
lollajapps avatar
Stress kan i bland ha en sådan påverkan att man får hallisar, trauma från barndomen?, problem med blodtryck osv. Ta kontakt med en läkare och förklara vad som hänt. Jag har själv hallucinationer dagligen pga psykos orsakad av trauma i barndomen och har fått medecin mot det men hallisarna stärks och blir kraftigare vid stress och blodtrycksfall.
Citera
2015-10-13, 19:41
Medlem
sickboy-teds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicfluffer
har läst om det nu och det mesta pekar på det. Men mannen i trappan var på ljusa dagen
Som jag tidigare skrev. Finns det en möjlighet att du träffade mannen medans du befann dig i en sömnparalys men att det upplevdes så pass verkligt att ditt minne numera uppfattar det som att det hände mitt under ljusa dagen. Det var väl ändå 1,5 år sen? Missuppfatta mig inte nu, jag löjlig förklarar dig inte på något sätt. Men sömnparalyser är ett riktigt sjukt fenomen och kan göra riktigt bisarra saker med din hjärna.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in