2015-10-11, 14:15
Medlem
Råkade ut för en skapligt bisarr och tragikomisk grej när jag skulle ställa en tallrik med mat på bordet och samtidigt slog ner min Iphone 6. Jag har skydd på telefonen på båda sidorna, men råkade sparka på telefonen när jag skulle dämpa den. När jag kollade på telefonen var inte glaset sprucket, MEN touchen är helt trasig. Den flimrar och det går inte att trycka någonstans och dessutom är det en spricka innanför glaset, om ni förstår vad jag menar.... Vad ska jag göra? Lämna in den till en som byter glas, kan de lösa det? Eller måste jag lämna in den till Apple? Jag har bytt glas en gång på den redan och vad jag har förstått så går det inte då att lämna in den till Apple.....?

HJÄLP. Är helt förstörd...
Citera
2015-10-11, 15:05
Medlem
lorebfs avatar
Lämna in den för att byta skärmen.
Varför frågar du bara inte reparatören du varit hos tidigare? Han byter den nog mer än gärna.
Citera
2015-10-11, 15:11
Medlem
Har hört av mig till honom, men han har ännu inte svarat än. Anledningen till varför jag frågar är väl mer eller mindre på grund av att jag har panik över att telefonen är trasig, igen. Och kände att jag vill ha svar nu nu nu. Sitter väldigt dåligt till med pengar för tillfället och det här kommer väldigt olägligt. Därför hoppades/hoppas jag att man kan komma lindrigare undan än att behöva betala hela glaset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in