Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-10, 20:17
  #1
Medlem
DonLatinos avatar
Vad är det som händer? Ska beställa hem lite grejer från unisportstore.se och när jag har skrivit in mitt rätta personnummer och ska bekräfta mitt köp står det helt plötsligt såhär:

Betalningsfel 2102: Tyvärr kan vi inte godkänna ditt köp genom Klarna. Vänligen välj ett annat betalsätt för att slutföra ditt köp.

Aldrig har jag haft det så, vad kan det bero på? Svar skulle uppskattas riktigt mycket.


Mvh DonLatino
__________________
Senast redigerad av DonLatino 2015-10-10 kl. 20:24.
Citera
2015-10-10, 20:28
  #2
Medlem
franges avatar
Du har inte gått och dragit på dig en betalningsanmärkning på sistone? Eller har någon obetald räkning hos just Klarna liggandes?
Citera
2015-10-10, 20:30
  #3
Medlem
Burkbubbas avatar
Du kanske ska lämna lite mer information?

Du kanske inte är kreditvänlig längre? Obetald faktura hos Klarna? Inkassokrav? Betalningsanmärkning?

Hur är det med din inkomst? Har du haft någon dom senaste månaderna?
Citera
2015-10-10, 20:30
  #4
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du har inte gått och dragit på dig en betalningsanmärkning på sistone? Eller har någon obetald räkning hos just Klarna liggandes?
Fan, tack. Glömde bort det helt och hållet. Har ett par hörlurar som jag behöver betala.

Tack, tänkte inte på det.
Citera
2015-10-10, 20:40
  #5
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Fan, tack. Glömde bort det helt och hållet. Har ett par hörlurar som jag behöver betala.

Tack, tänkte inte på det.

Du glömde altså bort att betala dina fakturor innan ett nytt köp.
Citera
2018-09-21, 21:59
  #6
Medlem
Rickard Olssons avatar
Jag vet att det är en gammal tråd, men den kommer upp tidigt när man Googlar felkoden så tänkte fylla på med Klarnas sida med felkoder för utvecklare:

https://developers.klarna.com/en/de/kco-v2/error-codes
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback