Hej,
Jag tog en antibiotikakur för ett år sedan och slutade med den för ungefär 7 månader sedan, under samma period utövade jag oralsex på en kvinna jag inte vet vem det var och märkte ett par dagar efteråt den här beläggningen på tungan, om det var från antibiotikakuren eller om det var från kvinnan eller om det var en blandning däremellan vet jag inte. L
Läkaren sade först att det var candida som jag hade fått av antibiotikakuren men sade vid nästa besök att det bara var en vanlig gulvit beläggning, vet inte riktigt vad jag ska tro men han rekommenderade mig att suga på persikokärnor samt dricka Vischyvatten, jag tycker inte riktigt att något av det har hjälpt. Fick utskrivet en antifungusmedicin men tyckte inte det hjälpte heller riktigt.
Jag fick höra att det antagligen skulle vara borta ett par månader efter att man hade slutat med antibiotikakuren eftersom de "vanliga" bakterierna skulle börja komma tillbaka men nu har det ju gått 7 månader...
Någon som har något tips? Jag har även testat skrapa bort det men allt är tillbaka dagen efter.. Är trött på att se den här skiten på tungan och vill ha tillbaka min rosa tunga
https://imgur.com/a/ZyftK