2015-10-10, 02:23
Medlem
Hejhej. Finns det ngon bra lista dr de mesta inom tvg r listat med hur mycket kalorier det innehller?

Har lnge varit vldigt smal och har lnge velat g upp ngra kilon utan att ha lyckats. Gymmat/gymmar men ser inte resultatet p min kropp som jag vill ha. Har flyttat hemifrn s nu har jag ntligen 100% kontroll ver vad som ska handlas s nu ska jag verkligen ta tag i detta

Funderar p att bla. brja dricka milkshakes d och d(inget proteinpulver) och ndra min frukost s skulle vara trevligt om man kunde plocka frn en lista varor som innehller mkt kalorier.

Ngot jag br tnka p genom detta eller r det bara att kra p? Har hrt att vi kvinnor en dag helt pltsligt gr upp vldans mycket i vikt. Jag r ung(under 22) s jag undrar om detta(mitt projek att ka i vikt) kommer pverka min kropp "negativt" i framtiden(nr dagen kommer som jag vips gr upp i vikt)?
Citera
2015-10-10, 02:50
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcfreak
Hejhej. Finns det ngon bra lista dr de mesta inom tvg r listat med hur mycket kalorier det innehller?

Har lnge varit vldigt smal och har lnge velat g upp ngra kilon utan att ha lyckats. Gymmat/gymmar men ser inte resultatet p min kropp som jag vill ha. Har flyttat hemifrn s nu har jag ntligen 100% kontroll ver vad som ska handlas s nu ska jag verkligen ta tag i detta

Funderar p att bla. brja dricka milkshakes d och d(inget proteinpulver) och ndra min frukost s skulle vara trevligt om man kunde plocka frn en lista varor som innehller mkt kalorier.

Ngot jag br tnka p genom detta eller r det bara att kra p? Har hrt att vi kvinnor en dag helt pltsligt gr upp vldans mycket i vikt. Jag r ung(under 22) s jag undrar om detta(mitt projek att ka i vikt) kommer pverka min kropp "negativt" i framtiden(nr dagen kommer som jag vips gr upp i vikt)?

Tja, typ det frsta som dyker upp om man kan anvnda Google och dyl.
http://www.kaloritabell.com/kaloritabell_a_till_o.html

Smaklig spis!
Senast redigerad av JerryCotton 2015-10-10 kl. 03:00.
Citera
2015-10-10, 13:39
Medlem
pelviss avatar
Det finns bra appar ocks som skter det hela. r ditt ml att g upp i vikt rknar den ut hur mycket du ska ta fr att ka i vikt och berttar hur mycket kalorier du behver och har kvar i intag resten av dan.

Jag anvnde en sdan nr jag skulle ner i vikt, efter ett par veckor hade jag koll p de vanligaste livsmedlens kaloriinnehll och kunde drefter bttre bedma dagligt intag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in