2015-10-09, 17:50
Medlem
Har på senaste tiden haft problem med att flashback är helt oläsligt. När jag går in på sidan är den alltmer ofta med blå (eller svart) text och vit bakgrund och text-fonter ligger över varandra.
(allting blir i princip till blåa länkar)

Händer inte alltid, men tillräckligt ofta för att det ska vara irriterande. Någon annan med samma problem?
Senast redigerad av xyxy 2015-10-09 kl. 17:53.
Citera
2015-10-09, 18:01
Medlem
CSS-en saknas.

Förmodligen för att den inte laddats in.

Det i sin tur beror sannolikt (men inte nödvändigtvis) på ett problem "bortom" din dator.

Jag har tidvis upplevt liknande problem. Jag har ett vagt minne att jag kom fram till att problemet låg hos FB
Citera
2015-10-09, 18:15
Medlem
Ok, så det finns inget jag kan göra? Jag menar, om problemet ligger hos flashback, borde det vara fler som upplever samma problem.
Citera
2015-10-09, 18:17
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxy
Ok, så det finns inget jag kan göra? Jag menar, om problemet ligger hos flashback, borde det vara fler som upplever samma problem.

Japp, problemet är en missad CSS-fil som ligger på en annan server..
Citera
2015-10-09, 19:04
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
CSS-en saknas.

Förmodligen för att den inte laddats in.

Det i sin tur beror sannolikt (men inte nödvändigtvis) på ett problem "bortom" din dator.

Jag har tidvis upplevt liknande problem. Jag har ett vagt minne att jag kom fram till att problemet låg hos FB

Jag hade liknande problem, fast på mobilen, såg ut som "1977", med bara länkar och inga bilder eller någon som helst design. Löstes genom att starta om mobilen, hänt några gånger, omstart har räckt för mig.
Citera
2015-10-09, 19:27
Medlem
systems avatar
Det suger RÖV att Flashback fuckar p.g.a certifikatsproblem.

Om jag på mitt arbete varit ansvarig för en kunds certifikat, och misskött dem som här görs - så hade jag fått sparken.

(FB) Har problem med Flashback
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in