Hej,
Jag kr Mac/Safari och har problem. Oftast nr jag gr in p Flashback fr jag upp sidan utan all grafik med endast text som r oerhrt rrig och i princip inte gr att klicka p. Just nu nr jag skriver detta, och det hela ser nstan ok ut, r all grafik runt rutan jag skriver i endast frgetecken.
Hej,
Jag kr Mac/Safari och har problem. Oftast nr jag gr in p Flashback fr jag upp sidan utan all grafik med endast text som r oerhrt rrig och i princip inte gr att klicka p. Just nu nr jag skriver detta, och det hela ser nstan ok ut, r all grafik runt rutan jag skriver i endast frgetecken.
Kan ngon frklara vad problemet r?
Det va likadant fr mig igr kvll. Nu r det dock normalt igen. S frhoppningsvis s stller det rtt sig snart
Hej,
Det r troligen ett certifikat som gtt ut (flashback kr https). Med ogiltigt certifikat kommer weblsaren att vgra ta in viss info d den inte kan ses som helt sker.
Lses genom att manuellt lta weblsaren godknna det utgngna certifikatet. Hur det grs hinner jag inte beskriva nu.
Hej,
Det var samma problem fr mig med Chrome sent igr kvll p datorn men Internet explorer funkade fint, kollade sen mobilen och det var lika rrigt dr nr man gick in p FB men nu funkar allt bra.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!