2015-09-24, 09:40
Medlem
Ajaxxs avatar
Hej,
Jag kr Mac/Safari och har problem. Oftast nr jag gr in p Flashback fr jag upp sidan utan all grafik med endast text som r oerhrt rrig och i princip inte gr att klicka p. Just nu nr jag skriver detta, och det hela ser nstan ok ut, r all grafik runt rutan jag skriver i endast frgetecken.

Kan ngon frklara vad problemet r?
Citera
2015-09-24, 09:58
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaxx
Hej,
Jag kr Mac/Safari och har problem. Oftast nr jag gr in p Flashback fr jag upp sidan utan all grafik med endast text som r oerhrt rrig och i princip inte gr att klicka p. Just nu nr jag skriver detta, och det hela ser nstan ok ut, r all grafik runt rutan jag skriver i endast frgetecken.

Det va likadant fr mig igr kvll. Nu r det dock normalt igen. S frhoppningsvis s stller det rtt sig snart
Citera
2015-09-24, 10:29
Medlem
systems avatar
Citat:
Hej,

Det r troligen ett certifikat som gtt ut (flashback kr https). Med ogiltigt certifikat kommer weblsaren att vgra ta in viss info d den inte kan ses som helt sker.

Lses genom att manuellt lta weblsaren godknna det utgngna certifikatet. Hur det grs hinner jag inte beskriva nu.
Citera
2015-09-24, 13:41
Medlem
Bdonks avatar
Hr r ett inlgg frn inatt nr det var stora problem, med tips fr att f det att funka:

Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Herregud, certifikatet p static har gtt ut. Dessa misstag ska ju inte bara hnda. Skeppet gr under sen kooka stack eller?

Lsningen fr er som har problem r att beska https://static.flashback.org/ och klicka er frbi varningsrutan s kommer det g.
Citera
2015-09-24, 15:02
Medlem
salxars avatar
Samma sak hnder mig med Windows 10 och Tor Browser. Funkar bttre i Chrome.
Citera
2015-09-24, 15:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hej,

Det var samma problem fr mig med Chrome sent igr kvll p datorn men Internet explorer funkade fint, kollade sen mobilen och det var lika rrigt dr nr man gick in p FB men nu funkar allt bra.
Citera
2015-09-24, 16:07
Medlem
link71s avatar
Hade samma problem igr kvll, var bara text och inte vanliga flashback. Kr windows 7 chrome.
Men nu r det fixat ser det ut som!

Annars kan du prova starta om datan !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in