2015-10-09, 13:27
Bannlyst
Citat:
En person har dött och tre skadats i skottlossning på universitetsområdet på North Arizona University i amerikanska Flagstaff. Skytten ska ha gripits, rapporterar ABC News.

Citat:
#NAUAlert: Details confirmed 4 victims, 1 fatality, 3 wounded. Shooter is in custody. Situation is stabilized. Campus not on lockdown.

http://whnt.com/2015/10/09/breaking-...er-in-custody/

Ska bli intressant vad som ligger bakom. Är det en copycat till det senaste dådet? Hur går snacket om stricter gun control i USA? Enligt min kompis som bor där är det fler och fler amerikaner som vill se striktare vapenlagar.
Citera
2015-10-09, 13:29
Bannlyst
Vad är oddsen att det är en vit, mobbad 18-åring ensamvarg?

(Nu kommer alla länkar till skoldåd där mörkhyade vart inblandade)
Citera
2015-10-09, 13:29
Bannlyst
Skytten ska vara gripen. Är det inte ovanligt vid skolskjutningar?
Citera
2015-10-09, 13:38
Medlem
m0gges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav
Vad är oddsen att det är en vit, mobbad 18-åring ensamvarg?

(Nu kommer alla länkar till skoldåd där mörkhyade vart inblandade)

vad spelar det för roll? sådana galningar bör skjutas vilket som, precis som sina offer
Citera
2015-10-09, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m0gge
vad spelar det för roll? sådana galningar bör skjutas vilket som, precis som sina offer
Håller med dig till 100%

Det krossar mitt hjärta varje gång jag får höra någon oskyldig har förlorat sitt liv för de var på fel plats vid fel tillfälle, spelar ingen roll om den är från Argentina, Irak, USA eller Thailand.

Men det som spelar roll är att etnicitet tas upp i varenda tråd på FB numera, borde inte vara undantag i det här fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in