• 1
  • 2
2015-10-07, 08:01
Bannlyst
Varför är vi så många som upplever att moderatorerna på Flashback är så fruktansvärt värdelösa? Vilken är din anledning till att just du hatar de?
Citera
2015-10-07, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Varför är vi så många som upplever att moderatorerna på Flashback är så fruktansvärt värdelösa? Vilken är din anledning till att just du hatar de?

För att dom inte bannar idiotiska rättshaverister som dig.
Citera
2015-10-07, 08:04
Bannlyst
finns en moderator här minst som jag skulle vilja ge en lång kram för att hon är så trevlig och mystisk på nått sätt , sedan tycker jag många andra moderater är helt reko och ok , bra att ha de vakterna här som håller lite koll om det spårar ut totalt i någon tråd ....................
Citera
2015-10-07, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuget
Bara det faktum att det finns moderatorer som knarkar och är nazister samt exempelvis har avatarer föreställande diktatorer och massmördare säger ju en hel del.
Citera
2015-10-07, 08:50
Medlem
vanligvaniljs avatar
Tänk dig hur detta forumet hade sett ut utan alla moderatorer, själv tycker jag dem gör ett bra jobb.
Citera
2015-10-07, 09:03
Medlem
Dom gör ett bra jobb ! Fattar ni huuuur mycket som läggs ut o rapporteras varje dag ! Klart dom ska ha diktatorn som avatar , eller ska dom samtala om varje ärende varje gång haha !

Ts får komma med ett förslag på vad som skulle göra Hens liv enklare på flashen
Citera
2015-10-07, 09:07
Medlem
Ps. Jag vill inte ge alla moderatorer ris, det finns åtminstone en moderator här som har lite självdistans/känsla och inser att det inte är mängden varningar och raderande av inlägg som avgör om en moderator gör ett bra jobb eller inte.
Citera
2015-10-07, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskrospojken
Dom gör ett bra jobb ! Fattar ni huuuur mycket som läggs ut o rapporteras varje dag ! Klart dom ska ha diktatorn som avatar , eller ska dom samtala om varje ärende varje gång haha !

Ts får komma med ett förslag på vad som skulle göra Hens liv enklare på flashen

Anställa fler moderatorer eftersom de tydligen har så mycket att göra så att de bara hinner med det de har lust med.
Citera
2015-10-07, 12:53
Medlem
Moderatorer är nödvändigt.

Men jag är förbannad för alla onödiga varningar jag har fått (8-10 st)

I mina ögon trams!
Citera
2015-10-07, 13:27
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Moderatorer är nödvändigt.

Men jag är förbannad för alla onödiga varningar jag har fått (8-10 st)

I mina ögon trams!
Det var det säkert i moderatorernas ögon också.
Citera
2015-10-07, 14:25
Medlem
najass avatar
Som vanligt i sådana här trådar gäller alltså att specifika moderatorsåtgärder eller modererande i diverse delforum tas enligt de instruktioner som finns (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator och INTE i en sådan här random tråd.

0.06-Inlägg raderade och varningar ut delade efter upprepade regelrott.

/mod
Citera
2015-10-07, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Bara det faktum att det finns moderatorer som knarkar och är nazister samt exempelvis har avatarer föreställande diktatorer och massmördare säger ju en hel del.
Attityden när de svarar är ju också en anledning till att ge ris åt de. Är det månne något som saknas i deras liv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in