Citat:
Ursprungligen postat av
MissLycka
Jag såg den första säsongen av amerikanska bachelor första gången den sändes på svensk tv men jag minns ärligt talat inget från den! Jag minns mer från den svenska men jag håller med dig i att den svenska produktionen i år är jäkligt b. Det är lite lojt, lite lagom och lite segt, både deltagarna och bachelorn. Jag såg den första säsongen av "The bachelorette" med Trisha som huvudperson, en forna deltagare som förlorat i "The Bachelor" säsong 1 eller 2 om jag inte minns fel. Men det är så hiskeligt många år sen så det är inte konstigt man glömmer, allt är ju så sliskigt att det blir en enda stor sockersörja man inte kan hålla reda på!
Det du beskriver i denna bachelorette-säsongen låter riktigt jäkla spännande, det måste jag ju se!
Hur många är det som ryker ikväll? Jag tror att Pär säger hejdå till Ruya och Mika, Är det även en tredje som ska åka tror jag på en skräll där- Maria H.
Maffigt värre, inte sant?

Notera dock att det är uppgifter från media, jag vet inte om det är sant eller ett PR-trick för att dra publik. Bli alltså inte putt på mig om det visar sig vara falska uppgifter.
Jag började inte se på Bachelor förrän för några år sedan, men jag vet att paret från den första säsongen (amerikanska alltså) fortfarande håller ihop. Det är ju rätt ovanligt, förhållandena som ingås i Bachelor och Bachelorette brukar ju bara hålla några månader om ens det. Jag blir nästan lite full i skratt när jag hör tjejerna - och även killarna förstås - trånande säga att de är med i programmen
för att finna den äkta kärleken. Med tanke på hur sällan förhållandena håller borde de vara medvetna om att chanserna till äkta kärlek och "Happily ever after" är mikroskopiska. Men som min cyniske Make säger; "
De är bara med för att synas i TV." Han har nog rätt.
Jag somnade faktiskt innan rosceremonin ikväll, så intresserad var jag... Men det blev väl inga större överraskningar där.
Ruya borde ha tänkt sig för lite och inte så tydligt visat Pär att hon var *rbannad över att Amanda åkte ut. Jag förstår mig inte på de där reaktionerna som sagt; är de där för att få nya BFF's eller för att få en kille?! Jag förstår att det känns trist om man är riktigt nära vän med någon och hon åker ut, det blir såklart långsamt och tråkigt i huset mellan dejterna, men vad trodde de att det hela gick ut på egentligen? Och hur hade de tänkt sig att det hela skulle gå om det bara var de och deras "bästa vän" kvar i finalen? Då ställs de emot varandra, någon måste ju vinna. Undrar hur en vänskap står sig i en sådan situation?
Ja förstår att Pär drog öronen åt sig. Om hon redan nu reagerar med trumpenhet för att han valde bort "fel" tjej, vad ska hon då inte tycka när de sedan är tillsammans och han råkar göra något hon inte gillar?
Nu blir det till att vänta nästan en hel vecka tills nästa avsnitt, men det ska nog inte bli några problem.
Så intressant är det ju ändå inte...