2015-11-11, 21:03
Medlem
tuffkatts avatar
Rebecka kommer vinna, det är jag övertygad om. Hon känns väldigt komplett, så att säga.
Citera
2015-11-11, 21:24
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Rebecka kommer vinna, det är jag övertygad om. Hon känns väldigt komplett, så att säga.

Ja, har hon ens någon svaghet? Fungerar även bra med de andra tjejerna ser det ut som. Inte någon som tar för mycket plats, men ändå inte någon som drar sig undan eller så.

Hon verkar ha hela paketet.
Citera
2015-11-11, 21:53
Medlem
Min känsla lutar åt Alexandra, men det är okej dom förtjänar varandra
Citera
2015-11-11, 22:09
Medlem
sashafierceyonces avatar
Pär är så fucking falsk! amanda förtjänade bättre än falska förhoppningar... undrar om produktionen pushar honom att säga vissa saker bara för att dom ska ha cliffhangers
Citera
2015-11-11, 22:44
Medlem
Är inte Rebecca väldigt lik Lori Loughlin från Huset Fullt??
Citera
2015-11-11, 22:59
Medlem
PhDSalanders avatar
Har jag sett i syne men såg spoilat flera heta scener med Carro to come

Gillar Alex för att hon också är smart, välartikulerad och stabil i sin utstrålning.
Hon skriver på sajten att hon inte fått komma fram med sina djupare sidor som att hon pratar om livsval o värderingar osv. .... Hon vet vad hon ska göra för att få honom lindad runt fingret och dras in i den djuriska dimman
jag är säker på att Per kommer få det svårt som satan mot slutet där det i min värld kommer stå mellan Alex och Rebecca. Valet kommer att stå mellan förnuft o passion, gäller att Rebecca visar att hon kan plocka fram hettan i Per och att Alex kan visa mer strikta sidor så inte allt blir sex o kropp och inget intellektuellt utbyte.

Måste tycka Pär gör sitt bästa för att var rak o ärlig, att klara så mycket känslor från alla håll o kanter hade jag aldrig gjort. Trots att det är rekade scener o manus så blir det ju till slut ändå verkliga känslor.
Gillar Pär för att han också är fisk!! Så det ska vara djup, passion, romantik, sensualism, lek och fantasi.
Citera
2015-11-11, 23:05
Medlem
Är faktiskt riktigt trött på det här Eftersnackets grävande efter smaskigheter och vars enda mission verkar vara att karaktärsmörda Per. WHY? Visa upp klipp när deltagarna tror kameran är off luktar integritetskränkande.
Helt okej att man visar bortklippta scener men det här andra är smutskastning och direkt fult. Tagna grejer ur sitt sammanhang blir effektsökeri och som bensin på elden till ratade tjejerna som gärna fyller i och drevar på.

Märk väl att alla Eftersnack är inspelade vid samma tillfälle. Alls inte Live, alltså. Tjejerna på läktaren har samma kläder på sig så man har väl sett avsnitten tillsammans och plockar in dem allt eftersom. Klart det blir en lätt hätsk stämning i studion.

Hade jag varit Per hade jag varit (sjukt, extremt) arg på hur kanalen så idogt kämpar med att framställa honom.
Senast redigerad av Uutiset 2015-11-11 kl. 23:07.
Citera
2015-11-11, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uutiset
Är faktiskt riktigt trött på det här Eftersnackets grävande efter smaskigheter och vars enda mission verkar vara att karaktärsmörda Per. WHY? Visa upp klipp när deltagarna tror kameran är off luktar integritetskränkande.
Helt okej att man visar bortklippta scener men det här andra är smutskastning och direkt fult. Tagna grejer ur sitt sammanhang blir effektsökeri och som bensin på elden till ratade tjejerna som gärna fyller i och drevar på.

Märk väl att alla Eftersnack är inspelade vid samma tillfälle. Alls inte Live, alltså. Tjejerna på läktaren har samma kläder på sig så man har väl sett avsnitten tillsammans och plockar in dem allt eftersom. Klart det blir en lätt hätsk stämning i studion.

Hade jag varit Per hade jag varit (sjukt, extremt) arg på hur kanalen så idogt kämpar med att framställa honom.
Tänkte på det idag när jag såg eftersnack. Håller helt med om det du säger och om jakten på att smutskasta honom.
Citera
2015-11-12, 01:10
Medlem
Tror han kan välja Carro i slutet ändå. Och det ifall han får en till dejt ensam med henne och hon öppnar upp sig lite mer. Känns som att han gillar henne på riktigt. Tänk ändå att han valt att ha kvar henne så här länge TROTS att hon är så pass blyg och framstått ganska intetsägande. Det måste ju finnas någon slags kemi mellan dem och någon potential han ser.

Pär fick en kommentar på instagram som löd: det går att ana vem du till slut väljer om man kollar på vilka tjejer du följer på ig, samt vems familjemedlemmar du följer. Någon som orkar kolla upp mer kring det? Såg endast hastigast att Carro kommenterat en av hans bilder och han svarade på den. De hade en trevlig ton mot varann så inga hard feelings mellan dom två iallafall. De andra tjejerna (iaf de som åkt ut) verkar ju mer eller mindre avsky honom. Av "tjejerna avslöjar allt" att döma. Kan ju dock va så att han och Carro enbart är vänner idag, men vettetusan asså..

Han heter pnilsson på ig.
Citera
2015-11-12, 01:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Jävlar vad dragen Pär var på minglet och rosceremonin. Han sluddrade nästan fram orden. Han måste ha varit rejält nervös och hinkat i sig redan innan han åkte till tjejerna.
Citera
2015-11-12, 02:30
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Har jag sett i syne men såg spoilat flera heta scener med Carro to come

Gillar Alex för att hon också är smart, välartikulerad och stabil i sin utstrålning.
Hon skriver på sajten att hon inte fått komma fram med sina djupare sidor som att hon pratar om livsval o värderingar osv. .... Hon vet vad hon ska göra för att få honom lindad runt fingret och dras in i den djuriska dimman
jag är säker på att Per kommer få det svårt som satan mot slutet där det i min värld kommer stå mellan Alex och Rebecca. Valet kommer att stå mellan förnuft o passion, gäller att Rebecca visar att hon kan plocka fram hettan i Per och att Alex kan visa mer strikta sidor så inte allt blir sex o kropp och inget intellektuellt utbyte.
Ja, visst har det visats klipp (i slutet av något avsnitt) där han hånglar med en riktigt blond tjej? När klippet flashade förbi trodde jag att det var Klara. Men han har ju inte hånglat med någon annan blondin, så det måste vara Carro det handlar om. Om de inte har klippt bort några kyssar som vi inte har fått se.

Jag gillar också Alex. Tycker inte att hon verkar vara vulgär eller för mycket som det har pratats om, hon har ju jobbat som modell och har väl antagligen en lite mer självsäker relation till sin kropp och är mer erfaren i hur hon kan använda hållning, rörelser och allmänt kroppsspråk för att signalera sensualitet eller styrka till exempel.

Jag gillar verkligen hur gulliga tjejerna verkar vara mot varandra nu efter att Klara och Annefrid åkt ut
Citera
2015-11-12, 04:30
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jag såg den första säsongen av amerikanska bachelor första gången den sändes på svensk tv men jag minns ärligt talat inget från den! Jag minns mer från den svenska men jag håller med dig i att den svenska produktionen i år är jäkligt b. Det är lite lojt, lite lagom och lite segt, både deltagarna och bachelorn. Jag såg den första säsongen av "The bachelorette" med Trisha som huvudperson, en forna deltagare som förlorat i "The Bachelor" säsong 1 eller 2 om jag inte minns fel. Men det är så hiskeligt många år sen så det är inte konstigt man glömmer, allt är ju så sliskigt att det blir en enda stor sockersörja man inte kan hålla reda på!

Det du beskriver i denna bachelorette-säsongen låter riktigt jäkla spännande, det måste jag ju se!

Hur många är det som ryker ikväll? Jag tror att Pär säger hejdå till Ruya och Mika, Är det även en tredje som ska åka tror jag på en skräll där- Maria H.

Maffigt värre, inte sant? Notera dock att det är uppgifter från media, jag vet inte om det är sant eller ett PR-trick för att dra publik. Bli alltså inte putt på mig om det visar sig vara falska uppgifter.

Jag började inte se på Bachelor förrän för några år sedan, men jag vet att paret från den första säsongen (amerikanska alltså) fortfarande håller ihop. Det är ju rätt ovanligt, förhållandena som ingås i Bachelor och Bachelorette brukar ju bara hålla några månader om ens det. Jag blir nästan lite full i skratt när jag hör tjejerna - och även killarna förstås - trånande säga att de är med i programmen för att finna den äkta kärleken. Med tanke på hur sällan förhållandena håller borde de vara medvetna om att chanserna till äkta kärlek och "Happily ever after" är mikroskopiska. Men som min cyniske Make säger; "De är bara med för att synas i TV." Han har nog rätt.

Jag somnade faktiskt innan rosceremonin ikväll, så intresserad var jag... Men det blev väl inga större överraskningar där. Ruya borde ha tänkt sig för lite och inte så tydligt visat Pär att hon var *rbannad över att Amanda åkte ut. Jag förstår mig inte på de där reaktionerna som sagt; är de där för att få nya BFF's eller för att få en kille?! Jag förstår att det känns trist om man är riktigt nära vän med någon och hon åker ut, det blir såklart långsamt och tråkigt i huset mellan dejterna, men vad trodde de att det hela gick ut på egentligen? Och hur hade de tänkt sig att det hela skulle gå om det bara var de och deras "bästa vän" kvar i finalen? Då ställs de emot varandra, någon måste ju vinna. Undrar hur en vänskap står sig i en sådan situation?

Ja förstår att Pär drog öronen åt sig. Om hon redan nu reagerar med trumpenhet för att han valde bort "fel" tjej, vad ska hon då inte tycka när de sedan är tillsammans och han råkar göra något hon inte gillar?

Nu blir det till att vänta nästan en hel vecka tills nästa avsnitt, men det ska nog inte bli några problem. intressant är det ju ändå inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in