2018-10-23, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Skriv en bok istället. Vad i helvete har dina långa utläggningar om att utseende inte har någon betydelse att göra i denna tråd?

Dessa predikningar kör du i en tråd om ett program SOM DU INTE ENS TITTAR PÅ!
Dra åt helvete. Skapa en egen tråd.

Tack för tipset. Jag skall skriva en bok i stället!
Citera
2018-10-23, 16:29
Medlem
Citat:
Skriv en bok istället. Vad i helvete har dina långa utläggningar om att utseende inte har någon betydelse att göra i denna tråd?

Dessa predikningar kör du i en tråd om ett program SOM DU INTE ENS TITTAR PÅ!
Dra åt helvete. Skapa en egen tråd.

Håller med! Vem tar hem det?
Citera
2018-10-23, 17:03
Medlem
exoticspices avatar
Det blev lite fel när nya tjejen Alicia fick rosen vid gruppdejten. Det betyder att han måste fortsätta ge henne en ros vid varje rosceremoni för att inte verka oseriös i och med att dom matchat på Tinder. Jobbigt läge han har hamnat i.
Citera
2018-10-23, 17:24
Medlem
rottanottans avatar
Smurfette är... ganska ocharmig..
Citera
2018-10-23, 19:27
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rottanottan
Smurfette är... ganska ocharmig..

Svinjobbig. Det är outhärdligt att se henne.

Men vad gullig Gabriella är. Så beundransvärd där hon satt bredvid polisen och tyckte det var kul att få blåmärken, illamående och bli sjösjuk av den där sanslösa bilåkningen.

Smurfen satt och bromsade med sina åror medan polisen fick ro och de andra fick slita i sina båtar.
Jag tror att han hittade på en dejt där han skulle slippa umgås för mycket med dem faktiskt, för det här gänget är han nog riktigt tveksam om.
Aida har ju en jättegullig personlighet, medan smurfen och den blonda är riktigt bittra bitches.
Citera
2018-10-23, 20:09
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Svinjobbig. Det är outhärdligt att se henne.

Men vad gullig Gabriella är. Så beundransvärd där hon satt bredvid polisen och tyckte det var kul att få blåmärken, illamående och bli sjösjuk av den där sanslösa bilåkningen.

Smurfen satt och bromsade med sina åror medan polisen fick ro och de andra fick slita i sina båtar.
Jag tror att han hittade på en dejt där han skulle slippa umgås för mycket med dem faktiskt, för det här gänget är han nog riktigt tveksam om.
Aida har ju en jättegullig personlighet, medan smurfen och den blonda är riktigt bittra bitches.

Jag ÄLSKAR att blåtotten är så sur. Hoppas David ser hur bitter hon är, för det där vill väl ingen jävel ha?
Citera
2018-10-23, 21:41
Medlem
dialektikers avatar
Hur kan man lägga en dag i sitt hjärta och spara den för alltid, när man suttit och pussat en slemmig polis som pussar alla?
Jag tycker bachelors som kysser alla är horbockar och oattraktiva. Kan någon ta honom seriöst som polis sen?
Citera
2018-10-24, 00:43
Avslutad
Jag tycker att Michaela Blå har en perfekt personlighet för ett sånt här program. Dramatisk och inte rädd att visa det. Det är sånt som behövs för att underhållningsprogram ska bli just underhållande. Hoppas hon hänger kvar ett par veckor till i alla fall, men att hon vinner ser jag som väldigt osannolikt.

Gabriella gled upp som en liten favorit för mig efter veckans avsnitt. Verkar vara en riktig toppentjej och David kändes väldigt avslappnad och genuint glad under hela deras dejt. Kanske var det för att han gillar bilar och bakelser, vem vet, men hela dejten kändes rätt på något sätt.

Undrar också vad som kommer hända med Michelle, hon ser fruktansvärt bitter ut i varje avsnitt av "Tjejerna Avslöjar Allt".
Senast redigerad av Ensamhet. 2018-10-24 kl. 00:46.
Citera
2018-10-24, 06:40
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Hur kan man lägga en dag i sitt hjärta och spara den för alltid, när man suttit och pussat en slemmig polis som pussar alla?
Jag tycker bachelors som kysser alla är horbockar och oattraktiva. Kan någon ta honom seriöst som polis sen?

Menar du att han blir en sämre polis för att han kysser olika kvinnor? Yrket har väl egentligen inget med programmet att göra, förutom att han är det på hemmaplan.
Citera
2018-10-24, 09:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Menar du att han blir en sämre polis för att han kysser olika kvinnor? Yrket har väl egentligen inget med programmet att göra, förutom att han är det på hemmaplan.

Japp. Om jag var bov eller brottsoffer så skulle jag tappa respekten för en bachelor-polis som kysst många i tv-serien.
Citera
2018-10-24, 10:29
Medlem
Citat:
Japp. Om jag var bov eller brottsoffer så skulle jag tappa respekten för en bachelor-polis som kysst många i tv-serien.

Han kommer ändå sätta dit dig så det spelar ingen roll om du har respekt dör han eller inte. Hur man är privat har inget med sitt yrke att göra.
Citera
2018-10-24, 10:41
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking123456
Han kommer ändå sätta dit dig så det spelar ingen roll om du har respekt dör han eller inte. Hur man är privat har inget med sitt yrke att göra.

Det är möjligt. Men jag tror han är en sämre polis, med sämre omdöme och tålamod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in