2018-11-13, 21:17
Medlem
Mysan45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Blev lite imponerad av polisen att han lser korsord iallafall.
Men satan vad han r trkig annars.
Hller med..... Zzzzzzz
Trkiga konversationer och samma fraser drar han ! Det blir vardag fort som fan med honom😂😂
Citera
2018-11-13, 21:39
Medlem
Ja, typiskt att de alltid ska ha en s trkig och/eller tntig bachelor, genomgende fr alla fyra ssonger. Men finns kanske inte ngra svenska mn med lite fart och karisma som vill stlla upp och r singlar? Visst, han r en trygg, schyst snubbe men det knns som en rtt allmn svensk man liksom. Var helt polisspret produktionen krt p? Och sedan djup som en vattenpl. Sicka konversationer. Var nog ingen frlust fr mikaela.. ven om det knns s nr man bara har en man dr, skert ltt att kra ner sig. hon var nog lite fr lugn och sval i detta formatet och fr honom. Men verkar vara en toppentjej.
Citera
2018-11-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Han gr verkligen helt obegripliga "gallringar" ocks. Nu har han kvar tjejer som "lever p sitt utseende" men nd r skitfula(Li, Michelle hon den nya "modellen" Fogel ngonting frn Gteborg).
Det smsta av tv vrldar. Tjejer som bara r att skicka med vndande flyg. Allts bara en sdan sak som att ha med sig en hundjvel till den dr inspelningen!
Har man inte ngon som kan ta hand om gycken i ett par veckor(eller vad det nu r) s finns det faktiskt hundpensionat.
Av de som var kvar nu var ju i alla fall Alicia topp tre nr det kommer till att vara estetiskt tilltalande(och verkar reko) och hon Mikaela som ocks fick ka hem verkar ju i alla fall vara en person som inte befinner sig p hgstadieniv mentalt.
Sjlv tycker jag att han skulle frska lra knna Lydia mer. Men hon kanske r fr ung fr honom...Att Bruce(hunden) fick komma med var vl med tanke p att han gissades kunna provocera ngon/ngra andra deltagare p grund av sitt bajstande, rumpbldande(!!!) och snarkande.

Att han vljer bort de serisa r vl kanske fr att han sjlv ndrat riktning? Han kanske insg ngonstans vid tltningen, med tv suktande kvinnor, en p var sida att det brjat urarta(Att han verkat lovande fr fr mnga och att vem han n vljer kommer att kunna se hans beteenden eftert.Det borde han som polis kunna rkna ut. Vilket jag tror att han gjort och drfr slagit om och sker inte lngre framtida fru, utan hoppas p ngra "snedsteg".). ven eller just fr att han han sg s otroligt lycklig men p en gng generad ut efter tltnatten, jag tror han kom fram till en ny insikt. Att vad roligt han kan passa p att ha det. Istllet fr att jaga ngot serist.
Citera
2018-11-13, 22:01
Medlem
[quote=dialektiker|65824758]Blev lite imponerad av polisen att han lser korsord iallafall.
Men satan vad han r trkig annars.[/QUOT

Fast vi fick ju inte se honom lsa ngra korsord? Men frmodligen kan han vl det. ven om han nog sade det mest fr att skoja med bruden om att mer spnnande n s skulle det inte bli och sen blev det ju istllet jtteroligt, allt fr att slippa lsa korsord kanske?
Senast redigerad av Ruskette 2018-11-13 kl. 22:12.
Citera
2018-11-13, 23:42
Medlem
discomusens avatar
Stackars stackars Mikaela. Helt jkla frstrd. Men han har bokstavligen behllt de snyggaste och troligtvis de tjejer som t minst sugna p att settle down och skaffa barn hrnst.
Citera
2018-11-13, 23:51
Medlem
discomusens avatar
Slpp allt. Kolla Lis stories hon r helt galen haha
Citera
2018-11-14, 00:08
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette

Fast vi fick ju inte se honom lsa ngra korsord? Men frmodligen kan han vl det.

Jag funderade s p vilken svrighetsgrad. De dr korsordstidningarna brukar innehlla wt-varianter p svrighetsgrad .
Men jag blev lite avis fr min sambo hakar inte p nr jag lser och det kan bli ganska kul nr man lser tillsammans.
Men fr all del, det r ju lite pensionrssyssla ver det. Matilda verkade inte alltfr pigg p iden. Jag tror faktiskt polisen serist ville se om hon kunde uppskatta sdant tidsfrdriv men att han gjorde en kovndning och slopade frsket fr hennes skull.
Citera
2018-11-14, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Sjlv tycker jag att han skulle frska lra knna Lydia mer. Men hon kanske r fr ung fr honom...Att Bruce(hunden) fick komma med var vl med tanke p att han gissades kunna provocera ngon/ngra andra deltagare p grund av sitt bajstande, rumpbldande(!!!) och snarkande.

Att han vljer bort de serisa r vl kanske fr att han sjlv ndrat riktning? Han kanske insg ngonstans vid tltningen, med tv suktande kvinnor, en p var sida att det brjat urarta(Att han verkat lovande fr fr mnga och att vem han n vljer kommer att kunna se hans beteenden eftert.Det borde han som polis kunna rkna ut. Vilket jag tror att han gjort och drfr slagit om och sker inte lngre framtida fru, utan hoppas p ngra "snedsteg".). ven eller just fr att han han sg s otroligt lycklig men p en gng generad ut efter tltnatten, jag tror han kom fram till en ny insikt. Att vad roligt han kan passa p att ha det. Istllet fr att jaga ngot serist.

Vad menar du med att han valt bort serisa? Hur vet du vilka som r serisa och inte?
Citera
2018-11-14, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Stackars stackars Mikaela. Helt jkla frstrd. Men han har bokstavligen behllt de snyggaste och troligtvis de tjejer som t minst sugna p att settle down och skaffa barn hrnst.

Varfr skulle man vara mindre sugen p att settle down fr att man r snygg?
Citera
2018-11-14, 09:55
Medlem
Citat:

De flesta hr inne verkar ju vara verens om att Mathilda r snygg, men annars r det vl uppe fr diskussion.
Sjlv tycker jag att Michelle, Li och den dr andra blonda rtt ofrargliga men ack s spniga som har jobbat som "modell" r riktigt oattraktiva ven till utseendet. Samtliga r kvar.
Inte heller sjuksyster Elina tycker jag r srskilt snygg.
Gabriella ser vl okej ut. Hedvig, Lydia och Karin likas. Men Alicia som fick ka hem r p samma niv som de senast nmnda och likas Mikaela. Olivia som fick lmna frra veckan skulle nog komma topp tre om folk fick rsta p utseende.

Nej, min teori r att bachelorn skickar hem tjejer som han fr en uppfattning om att de inte r s slda p honom(Olivia), och tjejer som han av olika anledningar har lite svrt att hantera.
Citera
2018-11-14, 10:23
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Varfr skulle man vara mindre sugen p att settle down fr att man r snygg?

N men han r vl inte s dum att han tror Camilla Li Michelle Som flyger privatjet till Vegas, Paris, Dubai osv vill sl sig ner o skaffa barn i Gbg hrnst? Snyggs tjejer absolut o han blir vl sugen p det.
Citera
2018-11-14, 10:25
Medlem
Citat:
N men han r vl inte s dum att han tror Camilla Li Michelle Som flyger privatjet till Vegas, Paris, Dubai osv vill sl sig ner o skaffa barn i Gbg hrnst? Snyggs tjejer absolut o han blir vl sugen p det.

Flyger de privatjet? ka till Vegas och Dubai ksn en student som sparar pengar gra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in