2015-10-06, 19:54
Medlem
Om man kombinerar följande tabletter, vad blir då konsekvenserna? Är medveten om att man skulle behöva mycket starkare tabletter för att begå självmord men undrar av nyfikenhet vad som händer om man kombinerar dessa tabletter. Blir effekten starkare om man även tar alkohol till?

2st ritalin, 1st alvedon, 3st concerta 18mg, 1st concerta 36mg, 1stconcerta 27mg, 2st arthrotec, 1st Selexid.
Citera
2015-10-06, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ihavenoinspo
Om man kombinerar följande tabletter, vad blir då konsekvenserna? Är medveten om att man skulle behöva mycket starkare tabletter för att begå självmord men undrar av nyfikenhet vad som händer om man kombinerar dessa tabletter. Blir effekten starkare om man även tar alkohol till?

2st ritalin, 1st alvedon, 3st concerta 18mg, 1st concerta 36mg, 1stconcerta 27mg, 2st arthrotec, 1st Selexid.

Min vän, du tänker bara på dumma saker. Varför tänka sådana fruktansvärda saker. Ta tag i ditt liv och sluta missbruka och be om förlåtelse till vår gud Jesus. Vänd om från missbruk och ta vara på ditt liv, utan missbruk och dåliga saker som finns i mänsklig natur kan man leva ett väldigt bra liv.

Tänk efter snälla.
Citera
2015-10-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerozole
Min vän, du tänker bara på dumma saker. Varför tänka sådana fruktansvärda saker. Ta tag i ditt liv och sluta missbruka och be om förlåtelse till vår gud Jesus. Vänd om från missbruk och ta vara på ditt liv, utan missbruk och dåliga saker som finns i mänsklig natur kan man leva ett väldigt bra liv.

Tänk efter snälla.

Att begå självmord är inte min avsikt, inte för än jag har fått tag på "tyngre" droger. Jag känner bara ett starkt behov att utsätta mig för fysiskt lidande.
Citera
2015-10-06, 20:40
Medlem
Vet inte vad "arthrotec, 1st Selexid." är men du är långt ifrån att dö på det andra

Må väl.
Citera
2015-10-06, 21:40
Medlem
Flufffens avatar
Du kommer att bli speedad
Citera
2015-10-06, 22:06
Medlem
Jag har stått på 156 mg Concerta. Du kommer antagligen bli hyperfokuserad om du har adhd. Annars blir du speedad och kan få obehagliga nojjor.
Citera
2015-10-06, 22:15
Bannlyst
Låter väldigt lite, tycker jag. Men begå inte självmord, gör något annat som skingrar dina tankar på just döden, tänk att få en bättre situation istället. Bli bra på något? Vad som helst. Knapra tabletter ger väll en ganska plågsam död?
Citera
2015-10-07, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Låter väldigt lite, tycker jag. Men begå inte självmord, gör något annat som skingrar dina tankar på just döden, tänk att få en bättre situation istället. Bli bra på något? Vad som helst. Knapra tabletter ger väll en ganska plågsam död?
Beror på vad för tabletter,benso är inga problem,då är man rejält väck!
Citera
2015-10-08, 13:29
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihavenoinspo

Du kommer bli groggy och må dåligt.
Citera
2015-10-09, 23:29
Medlem
vad ska du med alvedonen till? Satte i mig 50 tabletter av olika sorter i ons förra veckan. I värsta fall hamnar du på MAVA och får sedan skämmas över ett halvhjärtat försök till att ta sitt liv. Det som är bra däremot, är att du kommer att få uppmärksamhet av psyk som i sin tur kan hjälpa dig att må bättre. Men det smidigaste är ju trots allt att åka direkt till akutpsyk och ta med tabletterna och vissa dom i handen och säg att du sväljer dessa om de inte hjälper dig.. men kalla inte någon för "fitta" eller dyl.
Senast redigerad av joeykiller 2015-10-09 kl. 23:33.
Citera
2015-12-07, 05:42
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Vet inte vad "arthrotec, 1st Selexid." är men du är långt ifrån att dö på det andra

Må väl.

+1

Du blir bara uppåt/speedad. Helt fel läkemedel...om du nu tänkt göra något.
Vilket brukar vara orsaken till dessa frågor.

- 5.G.D.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in