• 1
  • 2
2015-10-06, 19:21
Medlem
XeniaOnatopps avatar
SVT Nyheter Stockholm: Tre gripna misstänkta för mord: ”Vi har inget offer”
Citat:
– Vi är säkra på att ett grovt brott begåtts i helgen i Storvreten i Tumba, men vi kan inte säga vad eller komma med detaljer, för vi har inget offer, säger spaningsledare Johan Winell.
Vem vet mer?
Citera
2015-10-06, 19:25
Medlem
gaylordfuckers avatar
Inte jag, men skulle vilja veta identiteten på dessa tre
Citera
2015-10-06, 19:25
Medlem
Tre anhållna misstänkt för mord men kroppen saknas i Tumba 2015-10-05.

Citat:
Tre personer sitter anhållna misstänkta för att ha dödat en kvinna i Tumba.
Men polisen har ännu inte hittat någon kropp.
– Vi är säkra på att ett grovt brott har skett, säger spaningsledaren Johan Winell.

Citat:
Enligt åklagaren misstänks en man i 45-årsåldern för själva mordet. Han anhölls i sin frånvaro sent i går kväll och greps därefter.

Körde i väg kroppen
En man i 30-årsåldern misstänks för skyddande av brottsling och anhölls i sin frånvaro under natten till måndagen. Enligt tidningen Mitt i misstänks han ha kört i väg den döda kroppen i en bil.
En kvinna i 45-årsåldern anhölls vid 02-tiden i natt misstänkt för skyddande av brottsling,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle21535170.ab

Någon som vet något mer om detta än vad media och polisen än så länge rapporterat?

Vem de misstänkta kan vara och vem kvinnan som påstås ha blivit dödat är?
Citera
2015-10-06, 19:34
Moderator
v50s avatar
Trådar sammanfogade

/ Moderator
Citera
2015-10-06, 19:40
Medlem
0wes avatar
Polisen är säkra på att ett mord har skett man man har inte hittat någon kropp. Hur kan man vara så säkra på det? Har man ett vittne som sett dådet?
Citera
2015-10-06, 19:44
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0we
Polisen är säkra på att ett mord har skett man man har inte hittat någon kropp. Hur kan man vara så säkra på det? Har man ett vittne som sett dådet?

Mängden blod på brottsplatsen kan ge en fingervisning om personen lever eller ej.
Citera
2015-10-06, 20:36
Medlem
NoTruces avatar
Då måste man alltså haft span på dem, alltså var de kända av polisen sedan tidigare. Alltså gängbrottslighet. Den som är förvånad på riktigt får en glass.
Citera
2015-10-06, 20:38
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Inte jag, men skulle vilja veta identiteten på dessa tre
Samma här, namnen på dessa tre
Citera
2015-10-06, 20:44
Medlem
Polisbilen på ABs bilder står utanför Hålvägen 26. Finns ett par där i 45-årsåldern med en hemmaboende dotter. Säkert irrelevant men ni har en adress att spekulera kring iaf.
Citera
2015-10-06, 20:54
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dgk
Polisbilen på ABs bilder står utanför Hålvägen 26. Finns ett par där i 45-årsåldern med en hemmaboende dotter. Säkert irrelevant men ni har en adress att spekulera kring iaf.
Är du äker på det. Hittar ingen 45 år på den adressen på ratsit..lr är det jag som är blind
Har du namnen?
Citera
2015-10-06, 20:56
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Är du äker på det. Hittar ingen 45 år på den adressen på ratsit..lr är det jag som är blind
Har du namnen?
45-årsåldern. Det finns flera.
Citera
2015-10-06, 21:02
Medlem
Fan inte första gången Hålvägen är på kartan haha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in