2015-10-16, 22:35
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....yra-stadsdelar

gp.se skrivit ny artikel om skjutningarna

"GÅRDSTEN
Den senaste veckan har en gammal strid mellan A-falangen och S-falangen blossat upp igen. I denna ingår mordet på en yngre man, i en bil på Muskotgatan, och de okontrollerade skjutningarna utanför Volvoanläggningarna.
- Även bil som small på Spadegatan tillhör dessa uppgörelse. Vi har tydliga indikationer om att olika gäng rustar i Angered, säger en polisman till GP.
Nätverken i Gårdsten, där många från början var medlemmar i Angereds Tigers, har alltid verkat mer i det tysta. Åtminstone jämfört med exempelvis yrkeskriminella i Biskopsgården och Backa.
Grupperna handskas med mycket pengar, mycket vapen och mycket knark."
Citera
2015-10-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
många av grisarna är dessutom skilda då deras partners inte orkar med schema/arbetstider och deras sammanhållning.. den snuten jag känner skryter öppet om hur dom knullar runt och det är männens värld som råder.
Många labila jävlar i den kåren.. fast det är off topic sorry

Grisarna du talar om e de dom äckliga muslimerna?
Citera
2015-10-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangreporter
Vi har tydliga indikationer om att olika gäng rustar i Angered, säger en polisman till GP.
Nätverken i Gårdsten, där många från början var medlemmar i Angereds Tigers, har alltid verkat mer i det tysta. Åtminstone jämfört med exempelvis yrkeskriminella i Biskopsgården och Backa.
Grupperna handskas med mycket pengar, mycket vapen och mycket knark."
Vilka gäng eller löst sammansatta grupper skulle det handla om då?
Citera
2015-11-10, 00:51
Medlem
Många som vet men ingen som vill säga vem GM är???
Citera
2015-11-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aahaaotaahaa
Många som vet men ingen som vill säga vem GM är???

Mycket rykten, svårt att veta vad som är sant, och ett rykte kan bli en falsk sanning på forum som dessa. Men gårdsten folk har varit inblandade i lite grejjer på senaste, kanske något av det hänger ihop?

Gårdsten, majorna, biskop, backa, mkt saker som hänt i orterna. En del saker hänger garanterat ihop. Återstår att se om blåbären kan vaska fram något bevis mot någon som blivit gripen det senaste.

En sak är säker, folkets naivitet och politikernas flathet mot kriminella i Sverige är gränslös.
Citera
2016-01-10, 20:23
Medlem
Vad är detta för något?! Polisen sa till GP att gäng rustar för strid och hämnd och allt och inget har hänt.
Citera
2016-01-11, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vad är detta för något?! Polisen sa till GP att gäng rustar för strid och hämnd och allt och inget har hänt.
Bara för att det inte står på Flashback innebär det inte att det inte har hänt..
Har hänt en hel del bakom kulisserna det senaste, både från blåbären och i orten.
Många mord/skjutningar som skall hämnas! Vem hinner först, blåbären eller fienden??
Denna gången vann blåbären!
Citera
2016-01-13, 23:06
Awaiting Email Confirmation
någon sitter misstänkt för mordet nu
Citera
2016-03-03, 19:03
Medlem
Citat:
Igår begärdes en 24-årig man häktad, på sannolika skäl misstänkt för ett hittills ouppklarat mord i Gårdsten.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....ardstensmordet
Den 24-åring som nu delgivits misstanke satt redan häktad för grovt vapenbrott och mordförsök på Hisingsleden.
(FB) Två personer skottskadade på Hisingen 2015-10-07
Senast redigerad av GimPher 2016-03-03 kl. 19:15.
Citera
2016-03-03, 21:13
Medlem
Är det s*man de menar är den häktade eller är det snubben som överlevde jaegerdorff skotten?

Kul om det är s*man för då kan man nästan undra om de inte har lite att göra med att hans bröder/kusiner blivit avrättade? Kan gårdsten ligga bakom de morden?
Citera
2016-03-04, 00:17
Medlem
[quote=Thuglife187|56541137]Är det s*man de menar är den häktade eller är det snubben som överlevde jaegerdorff skotten?

Kul om det är s*man för då kan man nästan undra om de inte har lite att göra med att hans bröder/kusiner blivit avrättade? Kan gårdsten ligga bakom de morden?[/QUOTE

Detta kan inte vara S"man då han är lite äldre än 24 år....
Kemal keysar ligger bakom dådet och han erkänner inte detta men vad jag har fått höra så är det
en viss Daniel Matasen dom ville klippa men så hamnade Jalal i skottlinjen
Även en Jerry som även han bor i gårdsten han är grovt efterlyst av gamla tigerna som nu mera heter nåt annat roligt
och falangerna dom snackar om stämmer inte riktigt då DET är Ali kalilh och en viss annan som jag inte kan nämna inte s falangen för det är inte han som är ledaren utan en Viss Addis som är ursprungligen från balkan... Och han skall betala grova böter från Jalals bror som är tung kriminell sen en längre tid tillbaka då hette dom Tigerana.... Sader som befinner sig i kina just nu kan inte utesluta att han just vid denna tidpunkt skall ta sin hämd men jag kan lova en sak att jag känner honom väl och han kommer klippa Kemal först sen kommer alla andra på led och Addis som spelar tuff i dagsläget är spårlöst försvunnen sen detta skedde men lungt och fint kommer han få sitt straff ....
Senast redigerad av Frid-vare-sig 2016-03-04 kl. 00:19.
Citera
2016-03-05, 23:34
Medlem
[quote=Frid-vare-sig|56543085]
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Är det s*man de menar är den häktade eller är det snubben som överlevde jaegerdorff skotten?

Kul om det är s*man för då kan man nästan undra om de inte har lite att göra med att hans bröder/kusiner blivit avrättade? Kan gårdsten ligga bakom de morden?[/QUOTE

Detta kan inte vara S"man då han är lite äldre än 24 år....
Kemal keysar ligger bakom dådet och han erkänner inte detta men vad jag har fått höra så är det
en viss Daniel Matasen dom ville klippa men så hamnade Jalal i skottlinjen
Även en Jerry som även han bor i gårdsten han är grovt efterlyst av gamla tigerna som nu mera heter nåt annat roligt
och falangerna dom snackar om stämmer inte riktigt då DET är Ali kalilh och en viss annan som jag inte kan nämna inte s falangen för det är inte han som är ledaren utan en Viss Addis som är ursprungligen från balkan... Och han skall betala grova böter från Jalals bror som är tung kriminell sen en längre tid tillbaka då hette dom Tigerana.... Sader som befinner sig i kina just nu kan inte utesluta att han just vid denna tidpunkt skall ta sin hämd men jag kan lova en sak att jag känner honom väl och han kommer klippa Kemal först sen kommer alla andra på led och Addis som spelar tuff i dagsläget är spårlöst försvunnen sen detta skedde men lungt och fint kommer han få sitt straff ....

Vart har du fått din information ifrån kön i ica på stigbergstorget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in