Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-10, 12:49
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HollywoodHank
Dåligt skämt eller är du seriös? Hur gammal är du egentligen, precis fyllt 15 och fått börja köra moppe? För fan väx up!

Oj jag är garanterat äldre än vad du är och allt jag skriver baseras på egen erfarenhet du får tyvärr acceptera att det finns folk som har avvikande åsikter

Har träffat 2 schysta snutar i mitt liv den ena är min polare och han är mycket omtänksam mot sin familj osv märk väl att jag skrev 90%
__________________
Senast redigerad av Chokladgrottan 2015-10-10 kl. 12:52.
Citera
2015-10-10, 16:19
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladgrottan
Senast igår stod det i tidningarna att en polisman misshandlat sina barn?
Tror du verkligen att poliser misshandlar sina fruar/flickvänner/barn i större utsträckning än vad kriminella/missbrukare gör?
Citera
2015-10-10, 20:06
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Tror du verkligen att poliser misshandlar sina fruar/flickvänner/barn i större utsträckning än vad kriminella/missbrukare gör?

Klurig fråga

Tror inte skillnaderna är stora då dessa går hand i hand man blir som dom man spenderar mycket tid med dock är missbrukare inte samma sak som kriminella

Missbrukare lever i en otroligt hård tillvaro med oerhört mycket våld

Glöm inte att poliser kommer till 99% undan med det
Citera
2015-10-13, 22:25
  #220
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladgrottan
Klurig fråga

Tror inte skillnaderna är stora då dessa går hand i hand man blir som dom man spenderar mycket tid med dock är missbrukare inte samma sak som kriminella

Missbrukare lever i en otroligt hård tillvaro med oerhört mycket våld

Glöm inte att poliser kommer till 99% undan med det


många av grisarna är dessutom skilda då deras partners inte orkar med schema/arbetstider och deras sammanhållning.. den snuten jag känner skryter öppet om hur dom knullar runt och det är männens värld som råder.
Många labila jävlar i den kåren.. fast det är off topic sorry
Citera
2015-10-14, 04:02
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladgrottan
Då borde ju 90% av alla poliser stryka med tycker du uppenbarligen?

Finns väl inga större hustrumisshandlare än dom

Oj vad du knutigt näven i fickan länge? De som misshandlar sina "hustrur" mest i Sverige är 1% folket. skillnaden är att dessa kvinnor inte kallas för hustrur utan horor. Du tillhör säkerligen detta folket så bitter som du är.

Jala Chahto har misshandlat sin flickvän länge men det är inte därför han togs av daga. 1% har förutom ett dåligt humör även dålig syn och dålig hörsel. Troligen skulle hans äldre broder mördas och inte han själv.
Citera
2015-10-14, 04:06
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
många av grisarna är dessutom skilda då deras partners inte orkar med schema/arbetstider och deras sammanhållning.. den snuten jag känner skryter öppet om hur dom knullar runt och det är männens värld som råder.
Många labila jävlar i den kåren.. fast det är off topic sorry

Nöff nöff. Finns det något bättre sex än att böka runt i bingen med kollegor och svina ner sig lite mellan insatserna. Mer sex åt folket. För lite sex och du få labila jävlar inom alla yrkesgrupper. Gäller även 1% folket
Citera
2015-10-16, 16:13
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CounterInsurgency
Oj vad du knutigt näven i fickan länge? De som misshandlar sina "hustrur" mest i Sverige är 1% folket. skillnaden är att dessa kvinnor inte kallas för hustrur utan horor. Du tillhör säkerligen detta folket så bitter som du är.

Jala Chahto har misshandlat sin flickvän länge men det är inte därför han togs av daga. 1% har förutom ett dåligt humör även dålig syn och dålig hörsel. Troligen skulle hans äldre broder mördas och inte han själv.

Jag pratade om fruar inte groupies.

Knutit näven? I fickan? LOL vafan snackar du om egentligen?
Citera
2015-10-16, 16:45
  #224
Medlem
Tycker att ni missar att det är få poliser som inte lever i relation med en annan polis, trots det är det många poliser som pökar med ytterligare en kollega.

Sen delar jag uppfattningen om att det var fel broder som avrättades
Citera
2015-10-16, 18:29
  #225
Medlem
gaylordfuckers avatar
Återgå till ämnet för tråden och sluta diskutera annat
Citera
2015-10-16, 18:32
  #226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladgrottan
Klurig fråga

Tror inte skillnaderna är stora då dessa går hand i hand man blir som dom man spenderar mycket tid med dock är missbrukare inte samma sak som kriminella

Missbrukare lever i en otroligt hård tillvaro med oerhört mycket våld

Glöm inte att poliser kommer till 99% undan med det

Skriver man som du, står man förmodligen på fel sida rättesnöret. Lek inte amatörpsykolog.
Citera
2015-10-16, 19:54
  #227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Skriver man som du, står man förmodligen på fel sida rättesnöret. Lek inte amatörpsykolog.

Jag leker väl vafan jag vill du får acceptera att det finns folk som inte tycker samma spm du det kallas för oliktänkande har du hört det begreppet någon gång bittersagge?
Citera
2015-10-16, 19:56
  #228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Återgå till ämnet för tråden och sluta diskutera annat

Ämnet i tråden är avslutat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback