Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-04, 13:56
  #1
Medlem
Citat:
Enligt Skånepolisen larmade någon om dödsfallet klockan 06.38 på söndagsmorgonen. Polisens tekniker är på plats för att undersöka lägenheten där liket hittades. Kroppen är också kvar i lägenheten.

Citat:
Mannen som hittats död är född i slutet på 80-talet.

Någon som vet mer om denna händelse än vad media än så länge rapporterat om?
Citera
2015-10-04, 14:02
  #2
Medlem
AntonSandstroms avatar
Nej tyvärr.. undra vem det är och om det har någon koppling till kroppen och är funnen utanför östra Ljungby! Kan ju inte bara vara en slump, eller?
Citera
2015-10-04, 14:03
  #3
Medlem
AntonSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Någon som vet mer om denna händelse än vad media än så länge rapporterat om?

Man kan ju undra vem det är.. och om det har någon koppling till fyndet utanför östra ljungby? Kan ju inte bara vara slumpen?
Citera
2015-10-04, 14:16
  #4
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonSandstrom
Man kan ju undra vem det är.. och om det har någon koppling till fyndet utanför östra ljungby? Kan ju inte bara vara slumpen?

Hur långt är det mellan dom två platserna?
Citera
2015-10-04, 14:19
  #5
Medlem
AntonSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Hur långt är det mellan dom två platserna?
Ca 4 mil, mannen i ängelholm va 25 år och ringde först in som ett sjukdomsfall men polisen ändrade om det till mord! Det fanns personer på plats tydligen men ingen är gripen! Men polisen menar på att det inte finns något samband mellan fallen!
Citera
2015-10-04, 14:26
  #6
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonSandstrom
Ca 4 mil, mannen i ängelholm va 25 år och ringde först in som ett sjukdomsfall men polisen ändrade om det till mord! Det fanns personer på plats tydligen men ingen är gripen! Men polisen menar på att det inte finns något samband mellan fallen!

Tackar för den infon.
Dock håller jag helt med Dig om att det är lite väl mycket sammanträffande för att vara bara en slump att två avlidna anträffas såpass nära i både tid och plats.
Citera
2015-10-04, 14:29
  #7
Medlem
AntonSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Tackar för den infon.
Dock håller jag helt med Dig om att det är lite väl mycket sammanträffande för att vara bara en slump att två avlidna anträffas såpass nära i både tid och plats.

Precis! Och det som gör det hela lite mer underligt är att polisen va jävligt snabbt ute och sa det inte har något samband! Så frågan är om dom inte vet mycket mer än vad dom säger? För dom har inte släppt på lika mycket info om det utanför östra-ljungby!
Citera
2015-10-04, 14:34
  #8
Medlem
AntonSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonSandstrom
Precis! Och det som gör det hela lite mer underligt är att polisen va jävligt snabbt ute och sa det inte har något samband! Så frågan är om dom inte vet mycket mer än vad dom säger? För dom har inte släppt på lika mycket info om det utanför östra-ljungby!
Hans exakta ålder är 28 år!
Citera
2015-10-04, 14:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonSandstrom
Hans exakta ålder är 28 år!

Född 1987?
Citera
2015-10-04, 14:44
  #10
Medlem
AntonSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Född 1987?
Kan vara så! Han va dock 28 år! Någon du tror du vet?
Citera
2015-10-04, 14:57
  #11
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonSandstrom
Ca 4 mil, mannen i ängelholm va 25 år och ringde först in som ett sjukdomsfall men polisen ändrade om det till mord! Det fanns personer på plats tydligen men ingen är gripen! Men polisen menar på att det inte finns något samband mellan fallen!

Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Tackar för den infon.
Dock håller jag helt med Dig om att det är lite väl mycket sammanträffande för att vara bara en slump att två avlidna anträffas såpass nära i både tid och plats.

Min GPS säger 21 km, även om jag inte tror de har något samband
Citera
2015-10-04, 15:04
  #12
Medlem
AntonSandstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Min GPS säger 21 km, även om jag inte tror de har något samband
Tillomed såpass! Ingen som har någon aning vem det är? Är från ängelholm så!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback