Jag hade det vid ett tillflle fr 5-6 r sen med en vn (som var intresserad av mig) och en gemensam kvinnlig vn. Bda r 6-7 r ldre n mig och var d strax under 40 r. Hon som var intresserad av mig hade jag varit kk med under ngot r, men hade brjat trttna...
De jvlarna hade planerat det utan att tala om ngot fr mig och hade planerat att spela "kld Trivial Pursuit" med mig
Eftersom jag r verjvligt allmnbildad och bara frlorat TP en gng p 15 r s satt de nakna nr jag ftt av mig endast en socka...
Jag lg inte med ngon av dem, men det gr ju att ha bra sex nd... Den gemensamma vnnen hade velat ha mer sex med den andra tjejen, men ngot mer n smekningar p brsten blev det aldrig.
Det jag minns bst var hur extremt sknt det blev att bli berrd av tv par hnder, tv munnar osv. Jag gillar fysisk berring verhuvudtaget, ven nr den inte r renodlat sexuell, och nr det blev dubbelt upp var det nnu bttre. (Inte minst oralsex av tv samtidigt

)
I efterhand, flera r senare, s berttade en annan gemensam vn att tjejen som var intresserad av mig i sjlva verket i scensatt det hela fr att f igng mitt sexintresse fr henne igen och hade egentligen velat att den andra tjejen skulle g nr jag vl blivit tnd... jag minns att den andra tjejen frgade om hon skulle g, men att jag sa att jag tyckte hon kunde stanna
Tv saker hr till historien:
Det lter ofta som skryt nr man berttar snt hr. Men jag kan sga att ingen av dom ser bra ut alls. Snarast tvrtom, modell bulgariska kulstterskor

Fast de r trevliga och det bryr jag mig mer om n utseendet.
Jag tackade nej till en andra gng, som brjade lika ambitst som den frsta med TP, trots att bda satt helt nakna. Anledningen var att jag precis trffat en ny flickvn som jag var p vg att bli oerhrt kr i.
Med tanke p att det bara hll ett drygt r och att hon inte var helt trogen och ganska otrevlig mot mig, s kan jag tala om att jag r extremt bitter ver att ha tackat nej till en av de trevligaste sexupplevelserna jag haft i hela mitt liv, s fr jag chansen igen s kommer jag aldrig att tacka nej igen