• 1
  • 2
2005-10-29, 17:19
Medlem
pretorias avatar
vore intressant att hra vilka hr p forumet som har lyckats fixa en trekant, och bertta lite kort om historian bakom! kn p deltagare osv...nu ska vi inte rkna kpta trekanter med prostituerade, utan bara "kta"!

jag brjar: faktiskt nt av det coolaste jag vart med om, va med tv danska blondiner i ett studentrum p jylland fr sisdr 5 r sen, alla va snorfulla!
jag lyckade ragga upp dom under en studentfest p skolan, egentligen va dom 3, jag o en tjej hamna i ena sngen o dom tv andra tjejerna lg o slicka p varann i den andra sngen, men den ena drog o d kom den andra ver till oss o fortsatte....gissa om man knde sig som kung p skolan dan efter..

vem tar vid?
Citera
2005-10-29, 17:34
Medlem
Snvits avatar
Som tjej brukar man inte tala om att lyckas fixa. Vi fr erbjudanden s att sga...

Jag har haft trekant med tv killar. Den ena killen var ett KK och han jag och hans kompis hade sex p fyllan. Det var rtt kul att ha provat men jag fredrar att vara med en kille.
Citera
2005-10-29, 17:47
Medlem
skumrasks avatar
N, skulle bara bli frvirrad. Och jag delar inte.
Sex i samma rum har jag varit med om dock. Blev frvirrad d ocks.
Citera
2005-10-29, 18:12
Medlem
PiLLerILLers avatar
Full som en kastrull, ansg jag att mn man skulle f en present fr ngra r sedan. Jag bjd in en plitlig vninna i sngen och r vertygad om att han var extremt njd med min lilla gva
Citera
2005-10-29, 18:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
finns vl en hel drs sdana hr trdar redan?
Citera
2005-10-29, 19:08
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
finns vl en hel drs sdana hr trdar redan?

antar det, men snt hr e alltid kul att hra om, verkar dock som om det inte e s mnga killar hr p forumet som har vart med om det! varfr detta?
Citera
2005-10-29, 19:34
Medlem
skumrasks avatar
Vi r svartsjuka/alt. har kvinnor som r det. Ingen stor grej helt enkelt.
Citera
2005-10-29, 20:23
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Vi r svartsjuka/alt. har kvinnor som r det. Ingen stor grej helt enkelt.

plus att det r lttare fr en tjej att plocka ihop tv killar alternativt ytterligare n tjej, n det r fr en kille att komma dragandes med en polare som man vill ha med..jvlar vilket liv det hade blivit..

eller r det bara mina frdomar?
Citera
2005-10-29, 20:53
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
..jvlar vilket liv det hade blivit..

Ja, herregud...
Citera
2005-10-29, 20:58
Medlem
skumrasks avatar
Fast andra sidan nu nr jag tnker efter s har jag faktiskt legat och hnglat med tv tjejer p scengolvet bland massa glassplitter p en Sountrack of our lives konsert.
Det var ganska euforiskt.
Citera
2005-10-29, 23:23
Medlem
Lucifer_666s avatar
Jag har haft en trekant med en tjej och en kille. Det var tjejen som var i centrum. De var gifta och vi hamnade i mitt hotellrum dr tjejen sg mig frst, sedan slickade jag henne, allt infr hennes man. Sedan s knullade jag henne innan mannen ocks kom in i matchen. D knullade han henne bakifrn och jag blev avsugen. Hon tog sattsen i munnen och sedan hennes mans satts i fittan. Det var riktigt trevligt!
Citera
2005-10-30, 16:17
Medlem
J.Ns avatar
Jag hade det vid ett tillflle fr 5-6 r sen med en vn (som var intresserad av mig) och en gemensam kvinnlig vn. Bda r 6-7 r ldre n mig och var d strax under 40 r. Hon som var intresserad av mig hade jag varit kk med under ngot r, men hade brjat trttna...

De jvlarna hade planerat det utan att tala om ngot fr mig och hade planerat att spela "kld Trivial Pursuit" med mig

Eftersom jag r verjvligt allmnbildad och bara frlorat TP en gng p 15 r s satt de nakna nr jag ftt av mig endast en socka...

Jag lg inte med ngon av dem, men det gr ju att ha bra sex nd... Den gemensamma vnnen hade velat ha mer sex med den andra tjejen, men ngot mer n smekningar p brsten blev det aldrig.

Det jag minns bst var hur extremt sknt det blev att bli berrd av tv par hnder, tv munnar osv. Jag gillar fysisk berring verhuvudtaget, ven nr den inte r renodlat sexuell, och nr det blev dubbelt upp var det nnu bttre. (Inte minst oralsex av tv samtidigt )

I efterhand, flera r senare, s berttade en annan gemensam vn att tjejen som var intresserad av mig i sjlva verket i scensatt det hela fr att f igng mitt sexintresse fr henne igen och hade egentligen velat att den andra tjejen skulle g nr jag vl blivit tnd... jag minns att den andra tjejen frgade om hon skulle g, men att jag sa att jag tyckte hon kunde stanna

Tv saker hr till historien:

Det lter ofta som skryt nr man berttar snt hr. Men jag kan sga att ingen av dom ser bra ut alls. Snarast tvrtom, modell bulgariska kulstterskor Fast de r trevliga och det bryr jag mig mer om n utseendet.

Jag tackade nej till en andra gng, som brjade lika ambitst som den frsta med TP, trots att bda satt helt nakna. Anledningen var att jag precis trffat en ny flickvn som jag var p vg att bli oerhrt kr i.

Med tanke p att det bara hll ett drygt r och att hon inte var helt trogen och ganska otrevlig mot mig, s kan jag tala om att jag r extremt bitter ver att ha tackat nej till en av de trevligaste sexupplevelserna jag haft i hela mitt liv, s fr jag chansen igen s kommer jag aldrig att tacka nej igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in