2015-10-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag gjorde inte jämförelsen sperma-bajs utan att tvinga på sin partner något den inte vill och säger nej tack till.
Tjejer får ibland fontänorgasmer som består av rätt mycket piss. Ska vi börja ha detta och kräva få ha detta i ansiktet på er killar stup i kvarten?
Precis innan tjejen kommer oavsett var du som kille befinner dig i din orgasm så knuffar tjejen undan dig sätter sig på ditt ansikte och sprutar…sen lägger hon sig asnöjd bredvid och skiter i dig och din skrumpnande penis…kul? sexigt? gör att du verkligen gillar läget ha sex med henne?

Kvinnan tråden handlar om var sarkastisk.
Roligt att en äkta feministdåre som du högg på betet och presenterade sig.
Citera
2015-10-02, 17:43
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpejada
Var fick du det ifrån?

Va snackar du om är du koko eller? Kliv upp bakom gardinen är du snäll.
Citera
2015-10-02, 17:43
Medlem
HunkAnsiktets avatar
Feminist som studerar journalism på Södertörn och deltog vid Hela sverige skramlar i globen. I rest my case.
Citera
2015-10-02, 17:44
Medlem
-zZz-s avatar
Haha vilket skämt, för det är väl ett skämt?

Kände sig smutsig för att få säd i ansiktet, vad känner man sig då inte av att gå ut med en sån där artikel? Dessutom bekänna att kläderna åker av rätt fort.

OT: Så gjorde killen naturligtvis fel om det var mot hennes vilja. Om det är att anses som våldtäkt så tycker jag det är lite väl hårt. Sexuellt ofredande kanske. Är ej juridiskt kunnig, inte heller läste jag artikeln noga.
Citera
2015-10-02, 17:53
Medlem
Professor.Wers avatar

''Den som genom misshandel eller annars med våld eller genom hot om brottslig gärning tvingar en person till samlag eller till att företa eller tåla en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som med en person genomför ett samlag eller en sexuell handling är jämförlig med samlag genom att utnyttja att personen på grund av medvetslöshet, sömn, berusning eller annan drogpåverkan, sjukdom, kroppsskada eller psykisk störning eller annars med hänsyn till omständigheterna befinner sig i ett hjälplöst tillstånd.''

Brottsbalken 6 kap 1 §

Gällande denna händelse har förövaren i första hand påstått att han sprutat henne i ansiktet av misstag den första gången det skedde. Vid det andra tillfället, skedde samma sak igen, samtidigt som han begick en fysisk handling för att mota henne tillbaka. Sedan säger han att han gillar att göra det.

Mannen bör ställas inför rätta.

Om hon sedan är feminist, eller andra egenskaper, är helt irrelevant och alla som tycker olika agerar irrationellt. Alla är lika inför lagen.
Citera
2015-10-02, 17:56
Medlem
Detta är väl våldtäkt i juridisk mening?
Citera
2015-10-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Wow du har verkligen ingen som helst läsförståelse...

Det som hon upplevde smutsigt, förnedrande osv, var att han sprutade på henne fast hon sa nej. Inte att hon vill moralisera över sex i allmänhet.

Med det sagt är det ju självklart inte våldtäkt och inte heller bör våldtäktsbegreppet urvattnas genom att man kallar var och varannat upplevt övergrepp för våldtäkt.
Tala för dig själv. Jag ifrågasatte inte vad hon tyckte vara smutsigt utan poängterade idiotin att basunera ut händelsen för hela Sverige (inklusive vänner, arbetskollegor och föräldrar...) vad hon styr med på sin fritid om hon nu inte tycker om att känna sig smutsig och förnedrad. Hon känner sig smutsig efter hon fick en ansiktssprut hon hade tackat nej till men känner sig tydligen inte smutsig eller förnedrad när det blev allmän vetskap.
Citera
2015-10-02, 18:02
Medlem
Tycker inte att det är att jämföra med våldtäkt men han borde ha respekterat hennes nej.
Citera
2015-10-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -zZz-
Haha vilket skämt, för det är väl ett skämt?

Kände sig smutsig för att få säd i ansiktet, vad känner man sig då inte av att gå ut med en sån där artikel? Dessutom bekänna att kläderna åker av rätt fort.

OT: Så gjorde killen naturligtvis fel om det var mot hennes vilja. Om det är att anses som våldtäkt så tycker jag det är lite väl hårt. Sexuellt ofredande kanske. Är ej juridiskt kunnig, inte heller läste jag artikeln noga.

Nu får ju inte jag ligga så ofta, men jag trodde att kloka swingers nuförtiden skriver på avtal innan sexakten?
Citera
2015-10-02, 18:03
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag gjorde inte jämförelsen sperma-bajs utan att tvinga på sin partner något den inte vill och säger nej tack till.
Tjejer får ibland fontänorgasmer som består av rätt mycket piss. Ska vi börja ha detta och kräva få ha detta i ansiktet på er killar stup i kvarten?
Precis innan tjejen kommer oavsett var du som kille befinner dig i din orgasm så knuffar tjejen undan dig sätter sig på ditt ansikte och sprutar…sen lägger hon sig asnöjd bredvid och skiter i dig och din skrumpnande penis…kul? sexigt? gör att du verkligen gillar läget ha sex med henne?

Låter som mitt ex. Det när nöjda flinet var outhärdligt. Nej vi är inte ihop längre.

Dessutom är min fasta övertygelse att manliga feminister inte finns på riktigt. Dom som påstår sej vara det är blivande våldtäktsmän.
Citera
2015-10-02, 18:05
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmileZola
Våldtäkt eller ej (ej), vem fan ringer upp nyheterna och ber dem publicera en bild på ens ansikte med rubriken "han sprutade mig i ansiktet"?

Haha tänkte likadant. Smart tjej det där
Citera
2015-10-02, 18:13
Medlem
Han visade sig vara en douche, men våldtäkt solklart nej där.
Hade han tvingat ner henne på knä och forcerat en facial skulle det väl vara i klar gråzon, nu blir det mest fjantigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in