• 7
  • 8
2015-10-07, 08:16
Moderator
Neksnors avatar
Någon som skulle kunna vara en kompis sexiga mamma.
Samtidigt som man själv är eller känner sig ung och kåt.

Runt 30-40, fantasin sätter gränsen.
Citera
2015-10-07, 13:20
Medlem
fabiann3s avatar
MILF= Mother I Like to Fuck

Så för mig så är en MILF en brud som fått barn. Åldern kvittar.
Citera
2015-10-07, 14:08
Medlem
Instinktens avatar
Vet att detta mycket angelägna och viktiga spörsmål har varit uppe förr här på FB. Och jag kan då rakt inte begripa poängen med uttrycket ifall det enbart skulle innebära att kvinnan i fråga har klämt fram en unge eller ej. Det blir ju helt poänglöst då. Som om att kvinnor helt plötsligt skulle byta utseende när de får barn som 19-åringar och att man därför måste hitta på ett helt nytt uttryck för det mycket märkliga i att finna en moder sexig, istället för att bara kalla henne en sexig kvinna. När jag och mina vänner var unga hormonmonster så använde vi enbart förkortningen för att beskriva kvinnor i 40- till 50-årsåldern som vi av någon anledning ville provcykla. Sen spelade det faktiskt inte så stor roll ifall de skulle råka vara barnlösa.
Senast redigerad av Instinkten 2015-10-07 kl. 14:11.
Citera
2015-10-07, 17:08
Bannlyst
Men hallå, kvinnan jag länkade till - är det en MILF eller ej? Hon befinner sig i gränslandet .

Visa lite intresse!
Citera
2015-10-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Så du tar alltså ursprungets betydelse och gör om det till något helt annat och sedan klagar du på hästarna i stallet? Det är ju uppenbart dina höstar som lyser med sin frånvaro. Pucko

Du måste ju vara rejält intellektuellt handikappad?

Ett ords första betydelse kan ändras, ex fag som kan betyda bög, idiot eller cigg, tror dock milf alltid har betytt en äldre mor som är rejält välbehållen, som det definitivt betyder nu. Har aldrig hört någon säga eller prata om den snygga milfen som är 16 år. För unga mammor kallas inte milf. Punkt slut.
Citera
2015-10-08, 02:11
Medlem
När fettan inte längre luktar ättika utan unket piss.
Citera
2015-10-08, 13:26
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabiann3
MILF= Mother I Like to Fuck

Så för mig så är en MILF en brud som fått barn. Åldern kvittar.
Exakt!
Men det har ju tyvärr hänt förr att folk ändrar betydelse på ett uttryck och ger fullständigt fan i vad det egentligen innebär.

Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in