2015-10-02, 16:33
Medlem
Katzyns avatar
MILF betecknar en kvinna som är i rätt ålder för att kunna vara din mamma, klassiskt sett kompisens morsa eller något. En kvinna i din egen ålder är aldrig en MILF för dig.

En 30 åring kan alltså knappast vara MILF för någon könsmogen pojke om hon inte fått barn extremt ung. Så vi kan säga från 35+ för tonårspojkar och när du blir äldre får du lägga på fler år på kvinnan för att det ska vara rimligt att kalla henne MILF.
Citera
2015-10-02, 17:36
Bannlyst
Min kompis morsa? Du får det att låta så hemskt!

Men ja, en 30-årig kvinna kan man inte kalla för en Milf!

Lite synd att vi äldre män inte uppskattas på samma sätt av lite yngre tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
MILF betecknar en kvinna som är i rätt ålder för att kunna vara din mamma, klassiskt sett kompisens morsa eller något. En kvinna i din egen ålder är aldrig en MILF för dig.

En 30 åring kan alltså knappast vara MILF för någon könsmogen pojke om hon inte fått barn extremt ung. Så vi kan säga från 35+ för tonårspojkar och när du blir äldre får du lägga på fler år på kvinnan för att det ska vara rimligt att kalla henne MILF.
Senast redigerad av Jarlsberg 2015-10-02 kl. 17:51.
Citera
2015-10-02, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ModernRock
40-45 år är den perfekta MILF åldern, har svårt att se yngre kvinnor än så som MILFS men visst finns det undantag.

Som Nike Nylander som jobbar som Nyhetsankare på SVT?
Citera
2015-10-02, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Idag ser man ju 25-åringar kallas för MILF. För mig känns det mer som en attraktiv kvinna på 40+.

jag håller med

det ska typ vara din kompis morsa när du är 15-20år gammal
Citera
2015-10-02, 22:05
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarlsberg
Som Nike Nylander som jobbar som Nyhetsankare på SVT?
Hon är definitivt en MILF
Citera
2015-10-03, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hon är definitivt en MILF

Jag vet vad du menar. Hon är snygg som fan!
Citera
2015-10-03, 02:11
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarlsberg
Min kompis morsa? Du får det att låta så hemskt!
Det är faktiskt därifrån ordet kommer.
Det var några porrfilmer där mannen tände på sin kompis morsa. "Mothers I would like to fuck"
Bör ha varit någon gång på 90-talet det fick sin betydelse.
Ålder tycker jag skall vara 40+. En 24-åring är aldrig en MILF oavsett hur många barn hon har.
Pernilla Wiberg är ett bra exempel på en snygg MILF. Hon är född 1970 och har två barn.
Senast redigerad av kinky_M 2015-10-03 kl. 02:16.
Citera
2015-10-03, 19:55
Bannlyst
Har någon här knullat en MILF i ordets rätta bemärkelse (dvs het). Är det något ni rekommenderar? Är de mer desperata och vågade?
Citera
2015-10-03, 20:05
Medlem
35+

Jag brukar tänka mig tillbaka till när jag var ung, runt 20, brukade, och brukar än idag, fantisera om att bli tvingad att slicka av äckliga äldre lärare med maktfullkomlighet.
Citera
2015-10-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
En MILF är någon som fått barn och som du vill knulla. Det handlar inte om ålder utan om att det är en mamma.

Sjukt fel ute. Har inget med barn, utan ålder. Man ska kunna anta att kvinnan har fött barn, behöver inte vara så.
fjortis säger man ju till kvinnor i alla åldrar som beter sig som sådan, alltså inget åldersrelaterat.
Citera
2015-10-03, 22:00
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Har någon här knullat en MILF i ordets rätta bemärkelse (dvs het). Är det något ni rekommenderar? Är de mer desperata och vågade
Man kunde tro det men det är sällan fallet. Yngre oerfarna tjejer är mer nyfikna på att testa olika sexgrejor.
Knullade många MILFs när jag var yngre men det var oftast en besvikelse.
Citera
2015-10-03, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Man kunde tro det men det är sällan fallet. Yngre oerfarna tjejer är mer nyfikna på att testa olika sexgrejor.
Knullade många MILFs när jag var yngre men det var oftast en besvikelse.

Det stämmer iofs bra överens med amatörporren. MILFs är sällan utmärkande, oftast väldigt tama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in