• 1
  • 2
2005-10-29, 13:11
Medlem
anarquistas avatar
Jag kom på att det enda underforum till droger som saknas är nåt för "drogkultur- och livsstil". Det är många frågor som inte alls gäller själva drogsubstanserna, utan är mera livsstilsrelaterade, men som inte passar in i forumet "Mode & livsstil".

Alla som gillar min idé, skriv en rad här!
Citera
2005-10-29, 13:34
Medlem
Jaa.. varför inte..

"en rad här!"
Citera
2005-10-29, 17:02
Medlem
RoboSnuts avatar
en rad här!
Citera
2005-10-29, 17:46
Medlem
anarquistas avatar
Underbart!
Finns det inga svenska (elektroniska/pappers) magasin som är drogliberala, men som inte har som huvudmål att propagera för att t.ex. "cannabis gör dig odödlig" och liknande, i mitt tycke, löjliga saker? Något med samma feeling som Stones-magasinet eller så....

Om det inte finns, så är det ju läge att starta ett! Jag är öppen för förslag, kan troligen fixa folk som kan design och kodning och saker. Det som saknas är skribenterna och de motiverade medarbetarna. Givetvis ska det vara utan vinstintresse, med mål att fylla ett tomrum i cyberrymden.

Ps. Backlash är kanske det närmaste man kan komma det jag tänker på? Något i den stilen, fast inte med samma hemska design. Den suger totalt pung ärligt talat... haha Ds.
Citera
2005-10-29, 18:42
Medlem
Agejevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarquista
Underbart!
Finns det inga svenska (elektroniska/pappers) magasin som är drogliberala, men som inte har som huvudmål att propagera för att t.ex. "cannabis gör dig odödlig" och liknande, i mitt tycke, löjliga saker? Något med samma feeling som Stones-magasinet eller så....

Om det inte finns, så är det ju läge att starta ett! Jag är öppen för förslag, kan troligen fixa folk som kan design och kodning och saker. Det som saknas är skribenterna och de motiverade medarbetarna. Givetvis ska det vara utan vinstintresse, med mål att fylla ett tomrum i cyberrymden.

Ps. Backlash är kanske det närmaste man kan komma det jag tänker på? Något i den stilen, fast inte med samma hemska design. Den suger totalt pung ärligt talat... haha Ds.

Håll käft, Backlash är ju bäst!
Citera
2005-10-29, 23:57
Medlem
anarquistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agejev
Håll käft, Backlash är ju bäst!
Haha
Ja, dom skriver bra saker, men desingen är fan inte bra Jag har sett en hel del hemsidor i mina dagar, och Backlash hör inte till en av de mer tilltalande
Citera
2005-10-30, 00:00
Moderator
tobess avatar
Gräv upp minst 30 trådar som handlar om ämnet så har du antagligen mycket bättre chanser för att lyckas..
Citera
2005-10-30, 00:07
Medlem
anarquistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Gräv upp minst 30 trådar som handlar om ämnet så har du antagligen mycket bättre chanser för att lyckas..

Jag måste vara dålig på att söka, för den enda tråden jag fick upp som tog upp ämnet var min egen. De resterande trådarna var allt möjligt annat mellan himmel och jord.
Citera
2005-10-30, 00:32
Moderator
tobess avatar
Citat:
Jag måste vara dålig på att söka, för den enda tråden jag fick upp som tog upp ämnet var min egen. De resterande trådarna var allt möjligt annat mellan himmel och jord.

Eller så är det helt enkelt så att ingen annan har diskuterat detta, och således behövs inget enskilt forum för det..
Citera
2005-10-30, 01:07
Medlem
anarquistas avatar
Eller så har ingen tänkt på att det saknas, men nu så inser alla hur bra min idé är?
Citera
2005-10-30, 01:13
Medlem
Citat:
Eller så har ingen tänkt på att det saknas, men nu så inser alla hur bra min idé är?

Det tror jag nog! Men eftersom ingen tänkt på det, så kanske det inte behövs ett sådant "saknat" forum ? Om ingen har haft användning för det ?
Men jag gillar idén!
Citera
2005-10-30, 01:20
Medlem
anarquistas avatar
Det händer ibland att jag tänker att jag ska skriva något om t.ex. narkotikapolitik eller som idag när jag funderade på en fråga om vad som är bästa stash-prylen, då känns det helt enkelt som inget forum passar riktigt bra (i fallet med stashfrågan) eller att jag inte orkar scrolla ner till narkotikapolitik (i första fallet). Sen så är responsen ganska liten i narkotikapolitikforumet, vilket nog beror just på att ingen lägger märke till det...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in