2016-10-19, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hej

Jag fårstår inte vad du menar riktigt med meningen "Du tror JAG vet!".

Jag menar bara att jag vet vad hon gör (i dagens läge), och det är inte att leta via tinder att sätta någon kniv i någon.
Citera
2016-10-19, 13:48
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezballz
Jag menar bara att jag vet vad hon gör (i dagens läge), och det är inte att leta via tinder att sätta någon kniv i någon.
Nähä, vad är det då? Har hon handlat dödligt gift som hon kapslar in?
Citera
2016-11-24, 09:54
Medlem
Nån som vet om det blir nåt mer av detta? Är snart december å har inte hört ett ord?
Citera
2016-11-30, 15:37
Medlem
smokejohns avatar
"I tingsrätten skyllde kvinnan på sin expojkvän som i sin tur skyllde på henne. Kvinna blev också utpekad av lägenhetsinnehavaren.

Men tingsrätten ansåg inte att åklagaren kunde presentera några bevis som stödde någon av berättelserna, därför friade man kvinnan.

Inte oväntat yrkade kvinnans advokat på att tingsrättens friande dom ska fastställas. Dom faller den 16 december."

http://www.bohuslaningen.se/nyheter/...else-1.4004094
Citera
2016-12-16, 16:00
Medlem
smokejohns avatar
"Innan knivskärningen befann sig flera personer i lägenheten. Kvinnan ska redan då ha viftat med kniv men en av personerna tog ifrån henne kniven och la i en bokhylla. Den personen lämnade sedan lägenheten. När bråket uppstod var en av personerna på toaletten och såg inte vad som hände. Han beskrev efteråt hur han kom ut från toaletten och såg kvinnan dra kniven ur mannens ben. Den mannen som var kvar tillsammans med kvinnan och offret har berättat att han såg kvinnan hugga med kniven.

Men båda männen var berusade, deras uppgifter stämmer inte överens med varandra eller med den övriga utredningen. Mannen på toaletten kan ha misstagit sig om vad han verkligen upplevt, och mannen som uppgett att han såg knivhugget har själv varit misstänkt och har anledning att lägga skulden på någon annan. Männens uppgifter kan därför ifrågasättas menar domstolen. Den bevisning som presenteras är inte tillräcklig för en fällande dom kommer hovrätten fram till."

http://www.bohuslaningen.se/nyheter/...%B6d-1.4050176
Senast redigerad av smokejohn 2016-12-16 kl. 16:02.
Citera
2020-09-13, 22:40
Medlem
Är det samma J som är aktuell i mordet på brukare i trollhättan??
Citera
2020-09-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoken19
Är det samma J som är aktuell i mordet på brukare i trollhättan??

Sjukt om det skulle stämma. Hur kom du fram till det?
Citera
2022-05-06, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Att hon på bilderna som har länkats i den här tråden har östeuropeiskt ursprung är ganska uppenbart, så "Jenny Nysten" är möjligen ett namn som hon antagit för att dölja sitt utländska ursprung.
Vilken "skämsfaktor" bör man tilldela de rättsvårdande myndigheterna för att ha låtit detta as slinka igenom nätet otaliga gånger, till de överlevande offrens och efterlevande anhörigas stora förtvivlan?

Jenny Nysten är pursvensk sedan många generationer tillbaks
Citera
2023-01-12, 18:04
Medlem
HomoSimpsons avatar
Det ryktas om att gm är samma person som @tazaindahouse på tiktok. Stämmer detta? Alla länkar i tråden till facebook konton verkar döda.
Citera
2024-03-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoSimpson
Det ryktas om att gm är samma person som @tazaindahouse på tiktok. Stämmer detta? Alla länkar i tråden till facebook konton verkar döda.

Det stämmer.
Citera
2024-03-03, 06:20
Medlem
Nu sitter H*ran på TikTok under namnet Tazza, hon är en riktigt vidrig människa. Hon sitter hela tiden och hotar med att hennes pappa är med i H.A, precis som att någon skulle bli rädd 🤣 flera stycken har redan gjort anmälningar till SOC och jag kan garantera att där kommer bli fler.
Citera
2024-03-04, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikgeijer
Nu sitter H*ran på TikTok under namnet Tazza, hon är en riktigt vidrig människa. Hon sitter hela tiden och hotar med att hennes pappa är med i H.A, precis som att någon skulle bli rädd 🤣 flera stycken har redan gjort anmälningar till SOC och jag kan garantera att där kommer bli fler.

Hon sitter mycket i angieMercedes lives och bråkar med alla. En riktigt hal person som folk borde backa ifrån om dom inte vill råka ut för det hennes ex råkat ut för..
Senast redigerad av Makeitdropfrom 2024-03-04 kl. 20:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in